Gå til innhold

Hotell i Palermo


Nuffen

Anbefalte innlegg

Hei! Noen her inne på forumet som kan anbefale et godt hotell i Palermo? Min kjære og jeg har tenkt å legge en del av ferien dit i år :yvonne: . Hotellet bør være sentralt, og gjerne også litt romantisk :rødme:

Endret av Nuffen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest
Hei! Noen her inne på forumet som kan anbefale et godt hotell i Palermo? Min kjære og jeg har tenkt å legge en del av ferien dit i år :yvonne: . Hotellet bør være sentralt, og gjerne også litt romantisk :rødme:

Hei!

Hva med dette? Synes det ser fint ut, og ikke alt for dyrt. Jeg fikk i hvert fall lyst til å dra dit:) Men jeg har ikke vært i Palermo, så ta denne anbefalingen med en klype salt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Hei! Noen her inne på forumet som kan anbefale et godt hotell i Palermo? Min kjære og jeg har tenkt å legge en del av ferien dit i år :yvonne: . Hotellet bør være sentralt, og gjerne også litt romantisk :rødme:

Hei!

Hva med dette? Synes det ser fint ut, og ikke alt for dyrt. Jeg fikk i hvert fall lyst til å dra dit:) Men jeg har ikke vært i Palermo, så ta denne anbefalingen med en klype salt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen :) Takk for tipset. Det virket til å være et veldig fint hotell, det. Mange fine hoteller i Palermo (og på Sicilia for øvrig). Vi fikk aldri bestemt oss for hvordan vi skulle legge opp ferien på Sicilia, så vi dropper det i denne omgang, men vi skal definitivt dit ved en senere anledning :) .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...