Gjest Gjest Skrevet 1. juni 2009 #1 Skrevet 1. juni 2009 Jeg hadde sex med en dame i går natt og for en 3-4 timer siden. Da vi hadde sex siste gang var vi så dumme at vi hadde sex uten kondom og jeg kom inni henne. Hvordan fungerer ting med angrepiller, jeg er helt blå på det? Er det sånn at angrepiller bare er to p.piller tatt samtidig? Hvor fort må man ta det etter sexen for at det skal virke? Hvor sikkert er det at det virker? Hvordan får vi tak i det? Kan man bare gå på apoteket eller må man innom legen? Kan jeg hente det til henne, hennes neste døgn er ekstremt tettpakket så det blir ikke lett for henne å gå på apoteket. Kan legge til at det mest sannsynlig ikke blir noe problem siden hun er 38 år og har hatt sex i årevis uten beskyttelse med to ekser uten å bli gravid så "fabrikken er anntageligivs stengt" som hun sa. Setter stor pris på råd fort.
Gjest Gjest Skrevet 1. juni 2009 #2 Skrevet 1. juni 2009 1 angrepille inneholder samme mengde som 10-15 p-piller.. ikke 2. ( lest det på legesider ) Hun kan ta en angrepille innen 3 DAGER ( 72 timer) etter ubeskyttet sex. dess tidligere dess bedre., fås kjøpt reseptfritt på apoteket, koster ca 170 kroner. Lykke til.
Gjest Hilde K S Skrevet 1. juni 2009 #3 Skrevet 1. juni 2009 Må tas inen 72 timer etter ubeskyttet samleie, helst innen tolv timer. Kan kjøpes på apoteket uten å gå resept fra lege.
Gjest SmallTalk Skrevet 1. juni 2009 #4 Skrevet 1. juni 2009 Etter endringer i regelverket kan man nå også få kjøpt angrepiller på enkelte bensinstasjoner og matbutikker. Man må altså ikke innom legen eller apoteket lenger.
Gjest Gjest Skrevet 1. juni 2009 #5 Skrevet 1. juni 2009 Jeg hadde sex med en dame i går natt og for en 3-4 timer siden. Da vi hadde sex siste gang var vi så dumme at vi hadde sex uten kondom og jeg kom inni henne. Hvordan fungerer ting med angrepiller, jeg er helt blå på det? Er det sånn at angrepiller bare er to p.piller tatt samtidig? Hvor fort må man ta det etter sexen for at det skal virke? Hvor sikkert er det at det virker? Hvordan får vi tak i det? Kan man bare gå på apoteket eller må man innom legen? Kan jeg hente det til henne, hennes neste døgn er ekstremt tettpakket så det blir ikke lett for henne å gå på apoteket. Kan legge til at det mest sannsynlig ikke blir noe problem siden hun er 38 år og har hatt sex i årevis uten beskyttelse med to ekser uten å bli gravid så "fabrikken er anntageligivs stengt" som hun sa. Setter stor pris på råd fort. "fabrikken er antageligvis stengt"????? og det var et utsagn fra en på 38år? Kan bli gravid denne gangen fordi om hun ikke har blitt det de siste 150 gangene, syklus er stikkordet. Tror nok jeg hadde dratt til nærmeste apotek ganske kjapt..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå