Gjest Lotte25 Skrevet 1. juni 2009 #1 Skrevet 1. juni 2009 Hei.. Hjemme får jeg i dag servert stekt kjøtt med squash og gulrøtter sammen med ris og lange stekte grønne bønner. Hva synes dere om det ?!! Jeg har nesten alltid vært kresen på maten jeg får og trenger å høre meningen deres om denne retten. Høres det godt ut?! Og hva har dere selv tenkt å lage i dag? Takker for svar!
Brunhilde Skrevet 1. juni 2009 #2 Skrevet 1. juni 2009 Høres da godt ut, det. Er du så kresen at det ikke faller i smak, ja, så får du vel lage din egen mat.
Gjest Ludovie Skrevet 1. juni 2009 #3 Skrevet 1. juni 2009 Dette høres da ut som et helt normalt middagsmåltid. Du vet vel forresten selv om du liker hhv stekt kjøtt, ris, squash gulrøtter og grønne bønner? :klø: Du får smake, og gjøre deg opp en mening selv. For det burde da ikke spille noen rolle hva andre liker og ikke liker? Jeg mener, det er jo du som skal spise maten, og ikke alle vi som svarer i denne tråden.
Gjest Wind Skrevet 1. juni 2009 #4 Skrevet 1. juni 2009 Er kresen selv, men synes det der høres veldig godt ut, egentlig.. :klø: Ser ikke helt hvor relevant vår mening er vs. smaksløkene dine sin. Om vi sier at granbar er kjempegodt, men du ikke liker det, liker du det likevel, da?
Rosenrød Skrevet 1. juni 2009 #5 Skrevet 1. juni 2009 Høres godt ut, men mangler kanskje litt saus, dressing eller lignende?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå