Kaktus Skrevet 25. juli 2003 #1 Skrevet 25. juli 2003 Hvilke er dine favoritt-sider på KG om dagen? Jeg var mye innom bryllup i noen måneder, men siden jeg nå er gift, er det liksom ikke like interessant lenger. Nå kikker jeg litt her og litt der - endel på mat og drikke og plukker tips til god sommermat. Og litt graviditet siden jeg og mannen har blitt prøvere. Og leser du alle mulige tråder, eller plukker du bare ut de du synes er interessante ut ifra tema-tittelen?
Barbie Skrevet 25. juli 2003 #2 Skrevet 25. juli 2003 Det er sjelden jeg gidder og bla igjennom alle temaene,og det jeg bruker mest er "Vis nye innlegg". Var mest inne på Bryllup før jeg giftet meg,men nå er det heller lite.
Cilla Skrevet 25. juli 2003 #3 Skrevet 25. juli 2003 Jeg bruker alltid "vis nye innlegg", sjelden jeg går inn på hvert enkelt forum etter å ha gått gjennom alle de nye. Men er mest inne på velvære, mat&drikke, generell debatt, av og til bryllup, og noe som naturlig nok opptar meg litt nå; graviditet og barn og familie. men liker de fleste forumene jeg.
jamie Skrevet 25. juli 2003 #4 Skrevet 25. juli 2003 Jeg er mest inne på aktuelle saker, generell debatt, mat og drikke, kropp, helse og trening, seksualitet og velvære. Noen av de andre titter jeg bare innom av og til, og noen er jeg aldri inne på. Er feks lite interessert i bryllup og barn og familie, siden jeg verken skal gifte meg eller er gravid.. Jeg pleier å lese overskriftene på innlegget før jeg leser hele greia, og hopper over det som ikke virker interessant. Har feks et innlegg en enkel overskrift som "forbanna", "hjelp!" eller noe annet som ikke forteller så mye om selve innholdet i innlegget blir jeg nysgjerrig og må lese det.. Bruker også "vis nye innlegg"- knappen litt...
Montezuma Skrevet 25. juli 2003 #5 Skrevet 25. juli 2003 Pleier å titte kjapt innom Aktuell, Generell, Gravid, Barn, Bryllup, Hus og Hage, Forbruker og Karriere. Ser på overskriftene, og leser de jeg tror kan være av intr. Bruker oxo Mat hvis jeg er ute etter noe spes. Før BODDE jeg på bryllup, men etter en viss begivenhetsrik dag, åpnet jeg øynene for at verden kanskje består av flere ting..... :oops:
koldbruna Skrevet 26. juli 2003 #6 Skrevet 26. juli 2003 Jeg tror jeg holder hus alle steder her på KG jeg...titter innom og skriver der jeg føler jeg har noe vettug å si.I det siste har jeg nærmest bodd på Barn og Familie tror jeg :oops: koldbruna
*Lillian* Skrevet 26. juli 2003 #7 Skrevet 26. juli 2003 Jeg leser nesten overalt, jeg. Prøver å holde meg mest mulig unna "Vi som sørger", for jeg griner for ingenting Da er ikke det forumet mye for meg alltid, for å si det sånn... Men min aller mest favorittside på KG tror jeg må være Dorians dagbok Er så ufattelig mye morsomt å lese der, kan ikke skjønne at en mann kan finne på så mye morsomt å si! Lillian
Gjest Janna Skrevet 26. juli 2003 #8 Skrevet 26. juli 2003 Liker karriere og utdanning, velvære/klær/sminke, kultur/film/litteratur, noen av dagbøkene og alternativt- og så samliv, da. Spennende å lese der. Er veldig glad for at sex&samliv ble delt i to kategorier, for jeg synes det er så mye tullball på Seksualitet som jeg nå slipper å lese inne på Samliv.
Gjest Anonymous Skrevet 26. juli 2003 #9 Skrevet 26. juli 2003 Leser over alle, og helst der det er nye innlegg. Men de jeg ser over først og fremst er, Barn og familie, Bryllup, Generell debatt, Graviditet, kropp, helse og trening, Personlige meldinger, Ris, ros, tips og info.
ragnalina Skrevet 27. juli 2003 #11 Skrevet 27. juli 2003 jeg bruker å sjekke kropp, helse og trening; kultur, film og litteratur; velvære og generell debatt jevnlig. Hvis jeg har god tid og/eller kjeder meg, kikker jeg innom flere.
Gjest Donna Skrevet 29. juli 2003 #14 Skrevet 29. juli 2003 jeg bruker vis nye ......og så er jeg innom : kropp og helse data samliv seksualitet generell debatt personlig ros og ris snikk-snakk velvære eh - ble mye det jo ..hehe og så barn og familie av og til
MarianneE Skrevet 30. juli 2003 #15 Skrevet 30. juli 2003 Er litt her og litt der, jeg. Akkurat som Ruby.....
Gjest Anonymous Skrevet 30. juli 2003 #16 Skrevet 30. juli 2003 Velvære, klær og sminke. Og så en sjelden gang innom snikk-snakk. Ellers alt som har med sex og damer å gjøre...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå