Gjest Gjest Skrevet 31. mai 2009 #1 Skrevet 31. mai 2009 Hva i all verden er det som foregår? http://www.abcnyheter.no/node/66499 Jeg har fått vite etterpå at det ikke er nødvendig å trekke ned buksa for å sette sprøyten i skinka. Den kunne like godt blitt satt i armen. Hvorfor gjorde de ikke det da når de visste at jeg er incestutsatt? Tror jeg spør i gjen, hva i he**** er det som foregår? Men det er kanskje ikke alt som kommer frem her? Og det er jo bare sett fra en side, men er det virkelig sånn?
Gjest Gjest Skrevet 1. juni 2009 #2 Skrevet 1. juni 2009 Hva i all verden er det som foregår? http://www.abcnyheter.no/node/66499 Tror jeg spør i gjen, hva i he**** er det som foregår? Men det er kanskje ikke alt som kommer frem her? Og det er jo bare sett fra en side, men er det virkelig sånn? Jeg kjenner ikke til saken, men jeg kjenner til det å sette sprøyter. Noen sprøyter settes i "skinka" fordi man skal sette injeksjonen i muskelen, og "skinka" er en grei plass å sette det.
Gjest Gjest Skrevet 1. juni 2009 #3 Skrevet 1. juni 2009 Jeg kjenner heller ikke saken, men en del sprøyter skal sette dypt i muskelvev, for å unngå vev og nerveskade. da duger det ikke med armen, da må skinka frem.
robotkalle Skrevet 1. juni 2009 #4 Skrevet 1. juni 2009 Intramuskulære injeksjoner settes greiest i deltoideus på folk som er ROLIGE. Liten sjanse for å treffe arterier eller nerver, og du har mye mindre underhudsfett enn i ræva. Men når du har en krakilsk kjerring med akutte halliser og vrangforestillinger, hva skal du gjøre da, om du vil sette en dose haloperidol? Psykiatrisk avdeling er det området i helsevesenet hvor det er størst sjanse for å bli utsatt for vold. Andre hyggelige steder å jobbe er på sykehjem, hvor gamliser med degenerert hjerne også kan være totalt umulige å jobbe med. Det er en grunn til at sykehjemsansatte blir så tidlig uføre. Vi betaler dem for å oppbevare de umulige tilfellene våre. Om en går med på å behandle pasienter som er akutt voldelige, så må en også ha måter å håndtere dem på, også om en kun behandler de som kommer frivillig. Dette av hensyn til de ansatte, og ikke av hensyn til pasienten. Er det beste da å sparke pasienten på hue og ræva ut, og la snuten ta seg av dem? Kanskje det? Eller å legge dem i bakken vhja vektere, som har på seg skinnjakker for å beskytte mot Anne-Lise når hun begynner å bite. Dette er problemstillinger som oppstår, uansett om en er for eller mot tvangsinnleggelse, da også frivillig innlagte kan bli voldelige og uhåndterlige. Hva gjør du med en 2meter stor bamse som hører stemmer som går imot viljen hans, som sier at sykehuspersonalet er aliens og farlige?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå