Gå til innhold

Tupperware - Vertinnegave


Tarindrelle

Anbefalte innlegg

Jeg har hørt at man bare får vertinnegave ifra Tupperware dersom det blir solgt for 1500 kroner på demonstrasjonskvelden, er dette sant? Finner ikke noe om dette på Tupperware sine nettsider.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da har de isåfall endret på dette siden jeg var forhandler.

For da fikk man vertinnegave uansett. man kunne i tillegg få ekstragaver ved så og så stort salg, eller ett viss antall bestillingslister.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har de isåfall endret på dette siden jeg var forhandler.

For da fikk man vertinnegave uansett. man kunne i tillegg få ekstragaver ved så og så stort salg, eller ett viss antall bestillingslister.

Tusen takk. Var litt usikker informant jeg fikk den andre informasjonen av:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Jeg har hørt at man bare får vertinnegave ifra Tupperware dersom det blir solgt for 1500 kroner på demonstrasjonskvelden, er dette sant? Finner ikke noe om dette på Tupperware sine nettsider.

du får ingenting av de. Den gaven er betalt, kansje to ganger av de du inviterte.

tuppervare er j overpriset. Dyre plastbokser. De selger "mye kjekt å ha ting" som er svindyrt.

Jeg har tidligere år latt meg lure med på disse partyene noenfå ganger. Du kan få alt av plastbokser og dill dall gratis meg.

Det finnes hel utmerkede plastting til 10% av prisen på andre plasser.

De som selger høres overbevisende ut....du må bare ha det. Ingen andre produkt vil gjøre nytten for deg. De må ære overbevisende, ellers så synker lønnen. Det er som å høre sasbehandlereni banken....som i virkeligheten er en selger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du får ingenting av de. Den gaven er betalt, kansje to ganger av de du inviterte.

tuppervare er j overpriset. Dyre plastbokser. De selger "mye kjekt å ha ting" som er svindyrt.

Jeg har tidligere år latt meg lure med på disse partyene noenfå ganger. Du kan få alt av plastbokser og dill dall gratis meg.

Det finnes hel utmerkede plastting til 10% av prisen på andre plasser.

De som selger høres overbevisende ut....du må bare ha det. Ingen andre produkt vil gjøre nytten for deg. De må ære overbevisende, ellers så synker lønnen. Det er som å høre sasbehandlereni banken....som i virkeligheten er en selger.

ja, jeg har vært på et slikt party før, og jeg var veldig overbevist til å begynne med, men hadde ikke penger. Og nå er jeg for å si det slik, ikke særlig overbevist lenger:P

Men det var en litt spesiell situasjon, der vi var noen som skulle dele en vertinnegave, og så fikk jeg beskjed om at vi ikke fikk noen vertinnegave siden det ikke ble kjøpt for 1500 kroner den kvelden. Og siden jeg ikke fann noe om dette på internettsidene deres, lurte jeg på om dette var sant, eller om det var lurerier på gang for at vedkommende skulle få gaven selv:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg har hørt at man bare får vertinnegave ifra Tupperware dersom det blir solgt for 1500 kroner på demonstrasjonskvelden, er dette sant? Finner ikke noe om dette på Tupperware sine nettsider.

Vertinnegave får man uansett, men så kan man få ekstra gave om man selger for over et visst beløp. jo bedre salg, jo bedre ekstragave.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...