Ms.Blaise Skrevet 31. mai 2009 #1 Skrevet 31. mai 2009 Nå får man jo ikke eggeløsning på p-piller, men hvorfor kan man da oppleve "eggløsningssmerter" rundt 2 uker før mensen om man har tatt samtlige piller helt korrekt og verken har hatt oppkast eller diare. Hver eneste mnd (både på p-piller og de gangene jeg har vært uten) får jeg disse smertene og også noe som ligner el-slim. Why?
Riskrem Skrevet 31. mai 2009 #2 Skrevet 31. mai 2009 Det har jeg hatt sporadisk mens jeg har gått på pillene i 6 år. Har aldri vært gravid Kanskje det er noe annet?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå