Gå til innhold

Er du redd i tordenvær?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen der ute som blir litt urolig i tordenvær?

Jeg var ganske nær engang. Det freste godt.

Men det gikk bra, jeg ble ikke truffet, tor jeg..

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Nei!! Synes det er hærlig å sitte inn å høre torden dundrer ute jeg, og regnet plasker ned. :D

Skrevet

Jeg er livredd!!! Får fullstendig panikk!

Skrevet
Jeg er livredd!!! Får fullstendig panikk!

Hvordan arter den panikken seg?

(Må bare vite hvor normal/unormal jeg er)

Gjest Virvel
Skrevet

Nei, jeg synes tordenvær er fantastisk!

Skrevet

Synes det er koselig å sitte inne når det buldrer og siler ned. Men hvis det lyner og tordner samtidig - med skikkelige smell rett over hodet på deg - da er det ikke like koselig... Men setter vel min lit til at det er plenty med lynavledere rundt der vi bor.

Det er utrolig fascinerende naturkrefter! Også blir lufta så deilig etterpå.

Trekker dere ut kontakter også (TV)? Eller er det bare gamle damer som gjør det nå? Hender jeg gjør det jeg, sånn bare for sikkerhets skyld...

Skrevet

Ja, jeg blir redd.. Men det kommer litt an paa hvor jeg er og hvor sterkt tordenvaeret er.

Det verste jeg har opplevd var paa sjoen uten noe rundt oss i milevis omkrets uten lynavleder.. da var ikke panikken langt unna.

Selvom jeg blir redd, elsker jeg det! Fascineres veldig av naturen..

Skrevet

Jeg har fått angst for å være utendørs i tordenvær- er redd for lynet! :( Var en gang ute i småbåt når d lynte rundt øra på oss.... Tok skrekken...

Skrevet

Jeg synes det er fasinerende når regnet høljer ned, og det tordner og lyner. MEN bare når jeg vet jeg ikke kan bli truffet da....

Skrevet

Jeg har muligheten til å se utover fjorden,mot Østfold.

Det er veldig fasinerende og se lyn på trygg avstand,men når det putrer og smeller rett over meg,da liker jeg meg ikke.

Gjest Vanessa
Skrevet

Nei, jeg synes faktisk det er koselig - hvis jeg er innendørs, vel å merke!

Tirsdag denne uken var det helt normalt vær, kanskje litt varmt, og jeg bestemte meg for å gå fra universitetet inn til byen. (Tar litt i underkant av en time.)

Jeg var ikke kommet halvveis før det begynte å øse-pøse-plaskregne, med torden og lyn og det hele. Da jeg endelig kom frem, var jeg så våt at klærne klistret seg til kroppen og det dryppet av hele meg. Ikke direkte sjarmerende...

Skrevet

Blir vanligvis ikke så veldig redd, men hvis det er skikkelig ille kan det jo hende...

Skrevet

Jeg er vettskremt for tordenvær!

Når det slo ned i nabohuset presterte jeg å sette meg på spisestuestolen midt i rommet,bena trukket oppunder meg og hyle,leeeenge..

Som om det ville hjelpe meg om det slo ned i huset..

Rasjonelle Jamjam slår til igjen og igjen.. :oops:

Skrevet
Jeg synes det er fasinerende når regnet høljer ned' date=' og det tordner og lyner. MEN bare når jeg vet jeg ikke kan bli truffet da....[/quote']

Åssen kan du vite det, da?

Del hemmeligheten din med oss andre!

Skrevet

Jeg elsker torden og regnvær! Stod opp i natt da det regent skikkelig og satt i vinduet og bare nøt! Skyldes nok at jeg er bergenser, vi er bygget for regnvær og blir gale når det blir for mye sol.

Skrevet
Nei!! Synes det er hærlig å sitte inn å høre torden dundrer ute jeg' date=' og regnet plasker ned. :D[/quote']

Helt enig! Jeg er til og med så torden-gira at jeg synes det er herlig å være ute også!

Skrevet

Jeg elsker lyn og torden!

Mother of the bride:

Man kan unngå å bli truffet av lynet ved å være innendørs eller sitte i bil.

Risikoen minker ved å ikke stå på toppen av en ås/et fjell i åpent terreng. Lynet velger kjappeste veien til jorden, derfor det ofte slår ned i trær o.l.

Skrevet

HA!!!

Lynet slo ned i huset til søstra mi. 15 av 18 vinduer ble knust, den ene langveggen ble slått ut så kjøkkenskapene hang, sikringsboksen eksploderte så det føyk biter over hele loftet, ved telefoninntaket var det brannskader på veggen.

Jeg tror ikke noe på deg!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...