Gå til innhold

Det "villeste" du har gjort.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Noen småting:

På date med dame, dro rett til en eks og fingret henne.
Pulte på City Syd.
To damer på samme helg.
Fingret en dame i en park i Oslo.
Pulte 20 år eldre dame jevnlig i halvannet år.
Kysset puppene til en jente på Justisen i Oslo. Hun onanerte meg under bordet.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kjørte i to timer til nærmeste by for å ha firkant med 3 (opptatte) mannfolk. Kun den ene jeg hadde møtt før. 

Anonymkode: b49fa...aa5

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Kjørte i to timer til nærmeste by for å ha firkant med 3 (opptatte) mannfolk. Kun den ene jeg hadde møtt før. 

Ble det firkant?

Anonymkode: fa619...398

Skrevet

Da jeg fortsatt var gift (på slutten), hadde jeg et seksuelt forhold på si med den 18 år yngre sønnen til (ex)mannens kusine.     Ikke i biologisk slekt med meg, men tremenning til mine barn.  Vi hadde en sinnsyk seksuell kjemi, og han var min hemmelige elsker til og fra i flere år etterpå.

I smug så ble det mye bilknull, etterhvert ble vi eksperter på hvilke av byens toaletter som var pulbare. Vil anbefale Plantasjen. Usjenert og langt fra inngangspartiet, stort og alltid rent og fint.  😉

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Hvordan foregår det?

Anonymkode: bbd61...04c

Blikker ute i gymmet, eller møtes i garderoben/badstuen. Spennende når det blir klaff

Anonymkode: 889cb...aea

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Ble det firkant?

Ja,såklart. Det var jo avtalt og planlagt 👍

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ah, mimring!

Sex på skolen, i skogen, på stranda, i vannet/sjøen, på verandaen (innsyn), på utesteder, sugd flere mens de kjører (jeg var ung og dum).

Sex med en gift sjef, på kontoret. Hadde tre ulike elskere en sommer. Klarte å knekke en seng i to under heftig sex. 

Anonymkode: 1854f...c2c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Blikker ute i gymmet, eller møtes i garderoben/badstuen. Spennende når det blir klaff

Anonymkode: 889cb...aea

Homse? 

Anonymkode: 4c3c7...efe

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Homse? 

Anonymkode: 4c3c7...efe

Det samme lurte jeg også på siden de møtes i garderoben på treningssenteret. Neppe felles garderobe. Jeg trener på et senter uten dusj/garderobe og savner det. Mange flotte kropper der, men avslører meg aldri ❤️ 

Anonymkode: 38200...1e8

AnonymBruker
Skrevet

Dytter tråden.    Det må da være flere som har noe spennende å fortelle

Anonymkode: 367b1...f90

AnonymBruker
Skrevet

Enig

AnonymBruker
Skrevet

Ikke så vill, ganske sjenert og helt vanilje. Det villeste jeg har gjort er sex i en bakgate etter å ha vært på byen. Vi var så sinnsykt kåte at vi ikke kom lengre. Det var sinnsykt pirrende og jeg fantaserer om det fortsatt. 

Anonymkode: 2c056...df7

• Liker 2
Skrevet (endret)

.

Endret av MacadamiaNut
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Drop skrev (På 15.7.2009 den 20.21):

Øh, min villelse opplevelse? Har ikke opplevd så mye så langt i min alder av 19, men jeg har en;

En gang på en fest dro jeg og to andre jenter med en gutt inn i badet, det som gjorde hele opplevelsen morsom, var at gutten var jomfru og totalt uerfaren. Vi tre jentene begynte å kle av hverandre, kline og klafse på hverandre. Gutten ville desperat komme seg ut av badet, men vi blokkerte døra og nærmest kastet ham til dusjen og kledde ham av. Oj, søren som dicken hans reiste seg til værs. :sikle:

Hadde dette vært i dag, så ville dette blitt kalt en voldtekt. Altså.. dere tre damer har mer eller mindre en voldtekt på samvittigheten. Håper han anmeldte dere 

Anonymkode: 3ddd5...8a6

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
6 hours ago, AnonymBruker said:

Ikke så vill, ganske sjenert og helt vanilje. Det villeste jeg har gjort er sex i en bakgate etter å ha vært på byen. Vi var så sinnsykt kåte at vi ikke kom lengre. Det var sinnsykt pirrende og jeg fantaserer om det fortsatt. 

er du gutt eller jente?

AnonymBruker
Skrevet

Hatt sex foran 40-50stykker på en fest.

Anonymkode: f7bc7...819

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kom i kontakt med en gift kar på en dating side på nettet, møtte han på en kafé for å se om vi hadde kjemi før vi dro på Vip-room.

Anonymkode: 31394...176

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ikke så veldig juicy egentlig, men pulte dama på verandaen på hotell i syden. Runket i sjøen (på stranden) på Grand Canaria, runket i fellesdusjen på et spahotell (men sånne åpne båser, så lett å skjule ereksjonen hvis det hadde kommet noen inn.

Anonymkode: 349d4...955

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker said:

Kom i kontakt med en gift kar på en dating side på nettet, møtte han på en kafé for å se om vi hadde kjemi før vi dro på Vip-room.

Anonymkode: 31394...176

hva skjedde på vip-room da

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

er du gutt eller jente?

Dame vil jeg kalle meg nå 😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...