Gå til innhold

Det "villeste" du har gjort.

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)
Jeg håper virkelig at visse historier her er funnet opp.

Selvsagt ikke. Én gang knullet jeg moren til eksen i rumpa mens eksen var på kjøkkenet og kokte kaffe. Etterpå, etter at moren var dratt, sugde eksen meg uten å merke noe som helst. Etterpå ringte hun tre av venninnene sine, og vi hadde kinky sex resten av kvelden mens vi filmet det og la det ut å internett med kun en smal sladd over øynene.

Endret av Rimmern
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Louise_*
Skrevet
:ler: Jøss, her var det mange ensomme folk med "gode" historier. Håper det blir noe på dere også en gang i framtiden :skratte:
Skrevet
:ler: Jøss, her var det mange ensomme folk med "gode" historier. Håper det blir noe på dere også en gang i framtiden :skratte:

:fnise:

Skrevet
Selvsagt ikke. Én gang knullet jeg moren til eksen i rumpa mens eksen var på kjøkkenet og kokte kaffe. Etterpå, etter at moren var dratt, sugde eksen meg uten å merke noe som helst. Etterpå ringte hun tre av venninnene sine, og vi hadde kinky sex resten av kvelden mens vi filmet det og la det ut å internett med kun en smal sladd over øynene.

:fnise:

• 2 uker senere...
Skrevet

Skal prøve å få denne historien på rett kjøl igjen jeg ;)

Dette skjedde for ca 2 uker siden da jeg var på besøk hos ei jeg drev/driver med i raufoss.

Jeg og hun jeg driver med satt i sofaen med et par venninner av henne mens vi drakk litt. det var sånn spontandrikking på en torsdag.

Så når vi hadde tatt et par pils begynte vi med nøtt og sannhet. Gikk veldig mye spørsmål frem og tilbake, etterhvert kom en kamerat av meg og en kamerat av henne. De visste jo ikke at vi drakk men ble sittende og se på og le av ting vi spurte om og gjorde med hverandre.

Etter en stund, klarte jeg å søle på genseren min og måtte opp på rommet hennes for å skifte. Etter ca 5 sekunder kommer ene venninna hennes inn på rommet og sier: "Jeg fikk nøtt, og skal suge deg. hvis du vil?" Jeg sa at det skal vel ikke være noe problem. Og hun rev ned buksa og sugde en stund før de andre kom busende inn på rommet :P

Vi gikk ned og fortsatte med nøtt og sannhet. Jeg ble hvertfall litt ufokusert av blowjoben jeg fikk. Og sa til hun jeg driver med at jeg måtte ha en liten pause med henne alene. Så vi gikk opp på rommet og jeg måtte spørre om hun ble sjalu eller noe. Da sa hun at det var hennes påfunn at venninna hennes skulle suge meg :P

Vi gikk ned igjen etter litt småprat og fikk etter en stund i oppgave å sleike hun som sugde meg. Vi gikk opp, jeg, hun jeg driver med og venninna hennes og jeg sleika henne en stund før hun jeg driver med tok over for meg.

Nå gidder jeg faktisk ikke skrive mer, men enden av historien er at jeg fikk 3 jenter samtidig :lur:

• Liker 1
Gjest Gjest_Tuppelure_*
Skrevet

Dæven, så kjedelig jeg er, jeg også. Har hatt sex i Frognerparken en sen natt. Det er vel omtrent så vilt som det har vært hos meg.

Skrevet
Dæven, så kjedelig jeg er, jeg også. Har hatt sex i Frognerparken en sen natt. Det er vel omtrent så vilt som det har vært hos meg.

Det er nok mulig at noen av innleggene her er et resultat av god fantasi. I motsatt fall, tilhører jeg nok den "kjedelige" gruppen jeg også ;).

Gjest Tinkerbell87
Skrevet (endret)

Vi er like kjedelige vi Tuppelure :) Det villeste jeg har gjort er å ha sex under et stort tre på ekebergsletta(uten tilskuere)!

Endret av Tinkerbell87
Skrevet

Det er neppe mange innlegg her - om noen - som ikke er fantasi :-)

Gjest KateW
Skrevet

Det villeste jeg har gjort i senga? Prikkedøden naken med påfølgende nakenslåsskamp helt uten seksuelle under eller overtoner...

Skrevet (endret)
Det villeste jeg har gjort i senga? Prikkedøden naken med påfølgende nakenslåsskamp helt uten seksuelle under eller overtoner...

Høres villt og slitsomt ut, ja :-)

Endret av Rimmern
Gjest KateW
Skrevet

Hadde det endt med sex, liksom, så kunne det jo vært moro... :fnise:

Gjest Gjest_mann_*
Skrevet

Har hatt sex på hadicaptoalettet på skolen. Det var fest og flere banket på fordi det var kø. Hadde også sex på møte/grupperom og oppdaget først etterpå at flere nabobygg hadde god utsikt til det vi holdt på med.

Skrevet (endret)

Jeg er visst ikke veldig vill...

Men det...øhm...minst u-ville?...var sex med kjæresten i en hage tilhørende en svær boligblokk midt i Berlin, midt på natta. Lite sexy, men spennende og gøy opplevelse.

Jeg blir hverken tent eller flau når jeg tenker tilbake på det, men kanskje heller litt "eventyrlysten"...får lyst å hente kjæresten og finne på noe annet nytt vi aldri har prøvd før.

Nå er det minst ett innlegg her som ikke er fantasi!

Endret av Sheenaca
Skrevet

Mange gode skrøner i denne tråden :popcorn:

Jeg trodde jeg var litt "vill", men ser ut til å ha tatt feil om meg selv nå ;)

Det "villeste" jeg har gjort (og også noe jeg angret mye på,spesielt dagen derpå) var å ha trekant med to av mine beste kompiser etter altfor mye alkohol i ei badstue på ei hytte langtoppå fjellet.

Gjest Gjest
Skrevet

det "villeste" jeg har gjort var å suge en gutt, og han fingret meg, på et grupperom inne i klasserommet mens klassen hadde undervisning.

Gjest Gorgonzola
Skrevet (endret)

Morsom tråd med noen gode sanne stories og garantert en haug med røverhistorier. Om denne er det villeste vil jeg vil ikke påstå men den er ihvertfall sann og egner seg på et forum som dette:

Siste året på vgs, i langfriminuttet, gammel skole (eldgammel) med svære vinduer og rimelig dype vinduskarmer. Jeg sitter på den og får en hinsides sugejobb av snuppa jeg var sammen med den gangen. Bare spenningen og tanken på at anyone kunne poppet opp fra høyre eller venstre pluss ungdommelig testosteron-brus gjorden at geysiren sto etter relativt få sekunder men du verden, det var en høydare. Og jenta? Hva fikk hun? I gymtimen senere på dagen jukket jeg henne til himmels to ganger oppe på flygelet bak scenen i salen vi hadde gym (det vil si de andre hadde gym, skjønt vi hadde strengt tatt gym vi også da :fnise: ) Så Elisabeth, om du har en profil her inne, kan du bekrefte historien, eller ringe meg å si at du kommer over for å ta livet av meg før kvelden er omme......................... *tar en sjanse*

Men sann er den!

Endret av Gorgonzola
Gjest Gjest
Skrevet

Du tuller, men jeg har faktisk hatt sex med min svigermor, jeg angret skikkelig etterpå. Hun har fortsatt prøvd seg seg i ettertid men synes det bare er ubehagelig å se henne sammen med min kjæreste.

Jeg har også hatt sex med mora til en jevngammel kamrat av meg, hun var min fars elskerinne og jeg var vel 16-17 en gang.

Dette er ikke fantasier men ting jeg har gjort, begge to angret jeg skikkelig på, de er kanskje ikke så "ville" men de er ganske ekstrem synes jeg. Av og til lurer jeg på om jeg må gjøre ting jeg angrer på.

Skrevet (endret)

Nå har det seg slik at jeg erindrer et innlegg der du svarte ja på et spørsmål av typen "har du noen gang fingret og sleiket en mann i rumpa mens du har gjort vovede ting med hans penis samtidig". Du svarte "ja" og at du var en djevel til multitasking.

Du må mao. gjøre bedre enn dette, KateW! :nei:

Endret av Kari
Gjest KateW
Skrevet (endret)

Og hva får deg til å tro at DET er det villeste man har gjort i senga...???

Endret av Kari

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...