Gå til innhold

Var disse p-pillene da....

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei og hå! Det er sikkert en del tråder om p-piller, men jeg lurer altså på noe som har plaget meg i det siste.

Den gangen jeg startet på p-pillene slet jeg mye med blødninger, men heldigvis gikk det over!!! :) Så har jeg fortsatt med å ta to og to brett i gangen for å ikke ha mensen så ofte. Dette gikk jo bra i starten. Noen dager etter jeg hadde sluttet med siste pille kom mensen, og så startet jeg på en uke etter, slik som man skal. Men de to siste gangene nå så har jeg fått brun utflod og litt blod 1 uke før jeg skal ha pause. Å dette plager meg... Har vurdert hver gang at jeg skulle slutte å ta pillen, for å så ta en pause. Det går nemmelig ann i uke 3 uten at det går utover beskyttelsen man får fra p-pillen. Lurer på hva det er som kan gjøre at den kommer for tidlig? Det gikk jo fint før.

Nå har det jo alltså skjedd igjen, så jeg dropper bare å ta de siste pillene på brettet, så starter jeg heller opp igjen den dagen jeg egentlig skulle hatt pillefri. Har jo uansett fått mensen min nå så....

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Guro_*
Skrevet

Hvilken pille går du på? Kanskje vi har samme? Jeg går på Loette, og sliter med det samme. Startet på det merket for 1 1/2 mnd siden. Blør plutselig midt i brettet, veldig uberegnelig.

Skrevet

Jeg går på Diane. Det er av den grunn at jeg slet med kviser og så fungerer den også som p-pille. Så to fluer i en smekk. Jeg begynte på diane i fjor, tror det var august/september en gang. Så har gått en stund og hadde bare startvansker som gikk over, å nå kommer dette tullet. Egentlig vil jeg jo fullføre brettet som jeg skal, men ser nesten ikke vitsen når mensen min er nå, så kan jeg like godt stoppe opp og så begynne igjen på rett ukedag.. plagsomt? JA, for jeg har sett på kalenderen og alt har klaffet fremover i forhold til når det skjer ting og jeg ikke vil ha mense, nå blir det kluss! :P

Skrevet

Skjønner jo at det blir litt tull, men har jo hørt at man kan utsette mensen over en lengre periode om man vil. Uten at det skal være "farlig" eller gi noen problemer. Får se om det ordner seg, kan jo bare gå på ett brett neste gang og deretter ta pause, i stedet for å ta to brett i slengen. Men nå er det jo deiiiilig å slippe å ha mensen så ofte også da:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...