Gjest TNAANT Skrevet 30. mai 2009 #1 Skrevet 30. mai 2009 Hei, vil ha en ny tatovering med et ordtak, visdomsord, sitat ol. nedover ryggen. Jeg vet hva teksten skal bety, men sliter med å finne de riktige ordene. Kanskje dere der ute har noen bra forslag? =) Teksten må være i betydning av motgang, og å fortsette livet senere. Lignende Rise and fall, men i andre ord kanskje? En jeg tenkte på er: It takes great effort to build something, but it only takes an instant to destroy it. Men den virker litt dyster kanskje? Bakgrunnen er voldtekt, og hvordan man klarer å leve videre etter det. Er takknemlig for alle forslag
Eplefe Skrevet 30. mai 2009 #2 Skrevet 30. mai 2009 Hvis du ikke vet hva du skal tatovere bør du vente i [ubestemt tid].
kristian82 Skrevet 31. mai 2009 #3 Skrevet 31. mai 2009 Hei, vil ha en ny tatovering med et ordtak, visdomsord, sitat ol. nedover ryggen. Jeg vet hva teksten skal bety, men sliter med å finne de riktige ordene. Kanskje dere der ute har noen bra forslag? =) Teksten må være i betydning av motgang, og å fortsette livet senere. Lignende Rise and fall, men i andre ord kanskje? En jeg tenkte på er: It takes great effort to build something, but it only takes an instant to destroy it. Men den virker litt dyster kanskje? Bakgrunnen er voldtekt, og hvordan man klarer å leve videre etter det. Er takknemlig for alle forslag Hmm...mange latinske ordtak som kan ha betydning i den retningen du sier der..Bla igjennom fra A-V øverst på denne siden kanskje det er noe der.... http://www.odinsweb.no/diverse/latinsk.htm Bra du har "reist" deg igjen
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå