Gå til innhold

Pupper..

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Jeg er 14 ÅR ! Og har en Bh-størrelse på 80c . Vet ikke om jeg bruker rett størrelse , men det er iallefall det jeg bruker nå . Blir kvalm av det .. Vil ha mindre ! :( Det ødelegger alt , selvtilliten finst ikke ! Bare på grunn av kroppen.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet
Jeg er 14 ÅR ! Og har en Bh-størrelse på 80c . Vet ikke om jeg bruker rett størrelse , men det er iallefall det jeg bruker nå . Blir kvalm av det .. Vil ha mindre ! :( Det ødelegger alt , selvtilliten finst ikke ! Bare på grunn av kroppen.

Kroppen kan forandre seg ganske mye i den alderen. Er du tidlig utviklet er det jo godt mulig at du er ganske ferdig utvokst, slik at puppene ikke blir særlig større.

Riktig bh-størrelse har utrolig mye å si, og til pupper som er over B-cup er det viktig at stoffet er "stødig" og fast (ikke for mye stretch).

Det er kanskje ingen god trøst, men du kan være sikker på at de i klassen din som ikke har pupper i det hele tatt, er like frustrerte som deg..

Skrevet

Som nevnt har rett bh størrelse mye å si.

Hvis du vet om en undertøys butikk, f.eks Change eller andre, kan du gå dit og dem til å måle deg.

Hvis ikke, så prøv å gå i en butikk og prøv ut f.eks 75C.

Kjenn etter om bhen sitter bra i ryggen, den skal ikke krype opp bak i ryggen. Og husk at du skal ha den på de YTTERSTE hektene, ikke de innerste!!! De innerste hektene er til for når strikken i bhen blir "sliten"

og et tips: på butikker som cubus, lindex og de mer fancy undertøys butikkene kan du finne bher som minsker størrelsen på puppene. disse bhene er så klart litt dyre, men kvaliteten er nok ganske så god.

Det er ingen trøst for deg nå, men når du blir eldre kan du nok bli mer fornøyd med puppene enn hva du er nå.

Skrevet

Støtte det som ble skrevet lengre oppe her...

Men vil tilføye: det kan godt hende at puppene dine er så å si ferdig utvokst nå, men at kroppen vokser til i forhold til puppene...

Men hvis de fortsetter å vokse, slik at du blir ødelagt i rygg og nakke, så kan du søke via legen om å få en brystreduksjon.. Men jeg tror du i hvert fall må være fylt 18år (hvis det ikke er eldre, det er jeg ikke sikker på...)

Også er det nok en del i klassen din som er misunnelig på deg fordi du har større pupper enn de ;) Og den misunnelsen blir ikke mindre med årene ;)

Hilsen en som har hatt store pupper siden puberteten, men har lært seg å like de ;)

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Tusen takk for alle svar :) Føler at det hjalp litt :)

På 80c bh'ene så har jeg på innerste og de kjennest ikke faste ut , så tror jeg skal prøve 75 c. Det virker liksom som det er mer plass i bh'en nå.

Vil heller ha noen som passer helt :) Da ser de kanskje litt bedre ut også..

Og jeg håper de er ferdig utvokst . For jeg er tidlig utviklet , så forhåpentligvis er det sånn. Men jeg føler meg som den eneste som er tidlig utviklet , føler meg så unormal..

Gjest Kavring
Skrevet
(..) Men jeg føler meg som den eneste som er tidlig utviklet , føler meg så unormal..

Kan forstå at du føler deg unormal, det husker jeg at jeg gjorde også. Og når jeg måtte dusje etter gymmen på skolen, det var grusomt det!

Jeg mener å huske at jeg allerede i 2.-3. klasse begynte å få pupper. Og som 11-åring kom mensen.

Men du er ikke unormal. Og som noen sier ovenfor her, det er helt sikkert mange jenter som er misunnerlig på deg.

Lykke til med jakten på rett bh :)

Gjest D-shol
Skrevet

Jeg fikk mensen og pupper da jeg var 12. Du er IKKE unormal, og jeg skal love deg at det er mange mange jenter som misunner deg! Vær stolt av puppene dine, en ting som faktisk kan skje hvis du vil skjule dem er at du luter i ryggen og øker sjansen for belastningsskader!

Støtte er alfa og omega. Det finnes "minimizer"-bher hvis du ikke vil se så "stor" ut (Jeg bruker F, så C høres ut som himmel for meg), men støtte er det aller viktigste for ryggen og skuldrene dine!

Gjest Gjest
Skrevet

jeg var like flat som en vegg helt frem til jeg var 16 år, og jeg hadde garantert vært blodelig misunnelig på deg dersom jeg hadde gått i klassen din ;)

Gjest Euforia
Skrevet

Hvis det plager deg veldig og de etter hvert bare blir plagsomme (pga. ryggplager, bl.a.), kan du faktisk få støtte fra staten til en brystreduksjon. Tror du må ha fylt 18 eller 20 år.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...