Jenta24 Skrevet 30. mai 2009 #1 Skrevet 30. mai 2009 Er det noen her inne som kjenner til en god alkohol fri hvitvin? Jeg går på lamictal og har blitt advart fra lege om å holde meg unna alt som har med alkohol og gjøre. Men nå som det er sommer og sol vil gjerne drikke hvitvin,men må da velge alkholfritt. Er det noen som har noen gode forslag til alkoholfrie hvitviner?Jeg har smakt alkoholfritt øl og det syns jeg er godt av forskjellige typer. Kjipt man må gå på medisiner for å takle hverdagen, og ikke kan nyte et glass eller to med hvitvin med alkohol:)
spinnvil Skrevet 31. mai 2009 #2 Skrevet 31. mai 2009 Er det noen her inne som kjenner til en god alkohol fri hvitvin? Jeg går på lamictal og har blitt advart fra lege om å holde meg unna alt som har med alkohol og gjøre. Men nå som det er sommer og sol vil gjerne drikke hvitvin,men må da velge alkholfritt. Er det noen som har noen gode forslag til alkoholfrie hvitviner?Jeg har smakt alkoholfritt øl og det syns jeg er godt av forskjellige typer. Kjipt man må gå på medisiner for å takle hverdagen, og ikke kan nyte et glass eller to med hvitvin med alkohol:) Ebony vale chardonnay er ok. Alkoholfri vin er aldri en høydare, men denne syns jeg er helt ok. Alkoholfri rødvin er ikke god, så da drikker jeg mye heller munkholm
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå