Gjest Gjest_Krølle_* Skrevet 30. mai 2009 #1 Skrevet 30. mai 2009 Inspirert av tømme-seg- i -dama- tråden. Jeg foretrekker definitivt å komme på utsiden, mye mer kick enn å la kanonen fyre av ladningen innabords. Favorittene er brystene hennes, deretter rumpa, ansiktet, magen og dotten og også ryggen (ikke samtidig da selvsagt) Og - de av dere som ikke digger at kjæresten spruter andre steder enn i dere trenger strengt tatt ikke svare. Det jeg lurer litt på er hvem som tar seg av runkinga når det (endelig) er mannen sin tur til å kommer. Hos oss er det jeg selv som runker når vi har sex, 9 a 10 ganger. Hovedgrunnen er at jeg selv synes det som regel er best men også at dama mi blir ordentlig tent av å se meg gjøre det. Åssen er det hos dere andre? (og nei, dette er ingen løktråd eller tulletråd)
Pialill Skrevet 30. mai 2009 #2 Skrevet 30. mai 2009 her i heimen er det som oftest meg som runker/suger til han kommer. De eneste gangene han gjør det selv er når han kjenner det er vanskelig for han å komme, da er det lettere å gjøre det selv. Vi har vel alle sånne dager? Jeg liker egentlig best at det er jeg som får han til å komme, men etter å ha holdt på en halvtimes tid eller mer så er det greit at han tar over det siste stykket For meg spiller det forresten ingen rolle hvor det komme hen, så lenge det ikke kan renne ned, fortidden bruker vi bare kondom, så kommer han utenfor det bør det være på puppene, magen eller i munnen
grafenberg Skrevet 31. mai 2009 #3 Skrevet 31. mai 2009 Vel, jeg syns det er digg å fyre ladningen inni henne men som du sier så er det litt mer kick å sprute utapå
Gjest Gjest Skrevet 1. juni 2009 #4 Skrevet 1. juni 2009 Men etter å ha holdt på en halvtimes tid eller mer så er det greit at han tar over det siste stykket Oi det var lenge. Hadde jeg aldri giddet!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå