Gjest BBB Skrevet 30. mai 2009 #1 Del Skrevet 30. mai 2009 Ja.. hva betyr det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dora Flanica Skrevet 30. mai 2009 #2 Del Skrevet 30. mai 2009 Det nærmeste jeg kommer er "Gud ville det", ofte brukt i positive sammenhenger. Hvis man hørte en god nyhet, så svarer man Masha'allah. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 17. juni 2009 #3 Del Skrevet 17. juni 2009 Det sies som regel når noen har gjort noe bra, som en slags: "bra jobba". Eksempel: Sønn: Pappa se på denne tegningen Far: Mash'allah, sønn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 29. juni 2009 #4 Del Skrevet 29. juni 2009 (endret) Mashaallah brukes om så mangt… Min datter skal gifte seg : Mashaallah Jeg bestod eksamen: Mashaallah Det brukes i pos. Sammenhenger..når jeg tenker etter: mener jeg pakistanere bruker det adskillig ofte. Berbere bruker det hardly. Inshallah: hvis gud vil Da kan jo mashaallah være : gud ville det Endret 29. juni 2009 av Wonders Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå