Gjest Gjest_pasta_* Skrevet 30. mai 2009 #1 Skrevet 30. mai 2009 I en alder av 31 år forventer jo jenter at en mann skal ha ett viss antall hakk i sengestolpen. Gjør det noe at man ikke har noen hakk? Det at man ikke har hatt seg med kvinnfolk betyr nødvendigvis ikke at man er dum.
Gjest J30 Skrevet 30. mai 2009 #2 Skrevet 30. mai 2009 I en alder av 31 år forventer jo jenter at en mann skal ha ett viss antall hakk i sengestolpen. Gjør det noe at man ikke har noen hakk? Det at man ikke har hatt seg med kvinnfolk betyr nødvendigvis ikke at man er dum. Kanskje bare veldig selektiv Hadde jeg møtt en mann jeg likte veldig godt, så hadde jeg helt fint klart å fristille meg fra denne "problematikken" ja. Synes ikke det betyr noe særlig. Men i et forhold ville jeg selvsagt spurt om hvorfor han har valgt å vente så lenge.
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 30. mai 2009 #3 Skrevet 30. mai 2009 Det har jeg vanskelig for å tro. Hvem vil vel ha dårlig sex, evt med en som ikke har så spesiellt god utholdenhet/kommer for fort.
kristian82 Skrevet 30. mai 2009 #4 Skrevet 30. mai 2009 Det har jeg vanskelig for å tro. Hvem vil vel ha dårlig sex, evt med en som ikke har så spesiellt god utholdenhet/kommer for fort. Hehe, tror du kan finne karer med mange hakk i sengestolpen som suger i senga og de med færre (ingen) som er bedre elskere/raskt blir det...En ting som tydeligvis ingen jenter vektlegger, men som i alle fall noen gutter vektlegger (mange jeg kjenner) er jo at det er et pluss med en dame som ikke har pult alt og alle, tanken på en jomfru er ikke akkurat turn off, i tillegg må man jo uavhengig av hvor mange andre man har pult venne seg til en ny partner, hva han/hun liker, hvordan han/hun liker det etc...Takker heller med glede Ja til en dame som må prøve seg litt frem pga hun ikke har sugd et antall gutter som tilsvarer to fotballag, kan hun heller øve seg på meg Uansett hva man syns om dette, syns jeg det i alle fall er sært å ekskludere en gutt eller jente som kanskje viser seg å være verdens beste person på alle måter, kun pga han/hun har pult for få, eller for den saks skyld pult for mange.
Spoven Skrevet 30. mai 2009 #5 Skrevet 30. mai 2009 Litt drømmesituasjon tenker nå jeg. Tenk å kunne forme mannen seksuelt slik jeg liker det - en voksen mann i tillegg. Jeg tenner ikke på smågutter, og det kunne vært flott å lære opp en uerfaren. Hehe. Nå skal det sies at jeg er lykkelig gift, og dermed sannsynligvis aldri kommer opp i en sånn situasjon. Men det funker som fantasi.
Gjest J30 Skrevet 30. mai 2009 #6 Skrevet 30. mai 2009 Hehe, tror du kan finne karer med mange hakk i sengestolpen som suger i senga og de med færre (ingen) som er bedre elskere/raskt blir det...En ting som tydeligvis ingen jenter vektlegger, men som i alle fall noen gutter vektlegger (mange jeg kjenner) er jo at det er et pluss med en dame som ikke har pult alt og alle, tanken på en jomfru er ikke akkurat turn off, i tillegg må man jo uavhengig av hvor mange andre man har pult venne seg til en ny partner, hva han/hun liker, hvordan han/hun liker det etc...Takker heller med glede Ja til en dame som må prøve seg litt frem pga hun ikke har sugd et antall gutter som tilsvarer to fotballag, kan hun heller øve seg på meg Uansett hva man syns om dette, syns jeg det i alle fall er sært å ekskludere en gutt eller jente som kanskje viser seg å være verdens beste person på alle måter, kun pga han/hun har pult for få, eller for den saks skyld pult for mange. Enig
Gjest me Skrevet 30. mai 2009 #7 Skrevet 30. mai 2009 Litt drømmesituasjon tenker nå jeg. Tenk å kunne forme mannen seksuelt slik jeg liker det - en voksen mann i tillegg. Jeg tenner ikke på smågutter, og det kunne vært flott å lære opp en uerfaren. Hehe. Nå skal det sies at jeg er lykkelig gift, og dermed sannsynligvis aldri kommer opp i en sånn situasjon. Men det funker som fantasi. Enig i dette:D Jeg har bare blitt "sjalu" på den ene exen typen har hatt jeg selv om det bare var èn, altså kunne ønske han ikke hadde hatt andre enn meg... Han var 28 år da vi ble sammen..Men så har jeg formet ham litt siden da:D
Gjest fisk Skrevet 2. juni 2009 #8 Skrevet 2. juni 2009 http://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1116264
Gjest Gjest Skrevet 2. juni 2009 #9 Skrevet 2. juni 2009 Men i et forhold ville jeg selvsagt spurt om hvorfor han har valgt å vente så lenge. Noen jenter forstår det tydeligvis ikke. De fleste gutter som ikke har hatt sex og er over 20 år, har ikke hatt sex fordi de ikke har klart å få seg noe.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå