Stubborn Skrevet 30. mai 2009 #1 Del Skrevet 30. mai 2009 Vi lurer på å komme i gang med prøvinga på nr 2 nå, og ser også på om vi har råd til å bytte bil i den anledning. Med to små barn og en stor hund så blir bilen raskt full. Vi har en 2002 passat nå, men for å få barnevogn og hundebur i bagasjerommet så må jo av med hjulene på vogna og det er rimelig tungvint(buret står fastmontert, og er mye jobb å ta det ut om vi skal ut og hunden ikke være med). Vi klarer oss nok med bilen vår nå, men hadde jo vært greit med en større bil, så hvilken har dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 30. mai 2009 #2 Del Skrevet 30. mai 2009 Så heter det "Hva slags" (...bil har dere). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stubborn Skrevet 30. mai 2009 Forfatter #3 Del Skrevet 30. mai 2009 Så heter det "Hva slags" (...bil har dere). Hihi, jeg hadde blitt irritert om det ikke hadde vært for at jeg må si meg enig i det. My mistake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 4. juni 2009 #4 Del Skrevet 4. juni 2009 Vi lurer på å komme i gang med prøvinga på nr 2 nå, og ser også på om vi har råd til å bytte bil i den anledning. Med to små barn og en stor hund så blir bilen raskt full. Vi har en 2002 passat nå, men for å få barnevogn og hundebur i bagasjerommet så må jo av med hjulene på vogna og det er rimelig tungvint(buret står fastmontert, og er mye jobb å ta det ut om vi skal ut og hunden ikke være med). Vi klarer oss nok med bilen vår nå, men hadde jo vært greit med en større bil, så hvilken har dere? Vi har en caravelle med 9 seter, der jeg har tatt ut de fire bakerste (en treseter og en vippestol). Da har vi stor plass mellom frem og baksete, pluss masse plass baki. Vi har malamute, og samtidig får vi inn barnevogn og masse annet uten problemer.. Vogna setter vi inn uten å klappe den sammen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heart7086 Skrevet 10. juni 2009 #5 Del Skrevet 10. juni 2009 Vi har Ford Explorer, ingen problemer med å få inn tre unger, to mellomstore/store hunder, og den bagasjen det blir med allle de.... Jeg kunne aldri selv tenkt meg en type bil som Carawelle eller Transporter, synes de er tvers gjennom fæle å kjøre. Men Mazda Tribute er en fin bil, mindre enn f.eks Explorer,men fortsatt med god plass bak, billig både i innkjøp og bruk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Troyamin Skrevet 11. juni 2009 #6 Del Skrevet 11. juni 2009 Vi har en Chevrolet Suburban 90 mod og en Land Rover 74 mod. Som vi bruker til vanlig. Begge biler krever at en kan skru selv egentlig. Men er perfekt for oss med tre barn og to bikkjer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Hans_* Skrevet 15. juni 2009 #7 Del Skrevet 15. juni 2009 Peugeot 807. Har hatt Caravelle, men ussel kvalitet gjorde den til en økonomisk katastrofe. Skyhøye verkstedsutgifter gjorde at vi ga opp den. Peugeoten er noe annet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå