stella K Skrevet 30. mai 2009 #1 Skrevet 30. mai 2009 nå er jo sommeren kommet, og strandlivet venter hva har dere med dere som snakcs?
Gjest MissBella Skrevet 30. mai 2009 #2 Skrevet 30. mai 2009 Jeg dreiv faktisk akkurat og tenkte på det samme. Hm.. så denne tråden skal jeg følge med på..
Gjest Gjest Skrevet 30. mai 2009 #4 Skrevet 30. mai 2009 Skal jeg være på stranda hele dagen, og et sted uten kiosk, så lager jeg gjerne en pastasalat eller noe, som er litt ordentlig mat. Tar gjerne kylling, pesto, kanskje litt ost, salat, tomat, rødløk osv oppi, gjerne med rundstykke til. Ellers er en favoritt oppskjert ananas, druer eller jordbær - pass på at det ligger mest mulig i skyggen... Masse vann til å drikke, kanskje også noe salt snacks:)
stella K Skrevet 30. mai 2009 Forfatter #5 Skrevet 30. mai 2009 hadde vafler vært noe, eller blir de bare klamme og ekle?
stella K Skrevet 30. mai 2009 Forfatter #6 Skrevet 30. mai 2009 Skal jeg være på stranda hele dagen, og et sted uten kiosk, så lager jeg gjerne en pastasalat eller noe, som er litt ordentlig mat. Tar gjerne kylling, pesto, kanskje litt ost, salat, tomat, rødløk osv oppi, gjerne med rundstykke til. Ellers er en favoritt oppskjert ananas, druer eller jordbær - pass på at det ligger mest mulig i skyggen... Masse vann til å drikke, kanskje også noe salt snacks:) den pastasalaten hørtes ikke dum ut
Gjest MissBella Skrevet 30. mai 2009 #7 Skrevet 30. mai 2009 den pastasalaten hørtes ikke dum ut Det synes ikke jeg heller. Tror jeg skal handle jordbær idag også ta med meg på stranda imorgen. Også lage en salat.
stella K Skrevet 30. mai 2009 Forfatter #9 Skrevet 30. mai 2009 blir ikke bananer veldig brune i varmen?
Gjest Marlo Skrevet 30. mai 2009 #10 Skrevet 30. mai 2009 Pleier å lage smörbröd Masse ruccola, rödlök, kanskje en pesto, kylling kjött, bailikum - ja hva enn jeg måtte ha i kjöleskapet.
Glynis Skrevet 31. mai 2009 #12 Skrevet 31. mai 2009 Jeg har vel heller med mat enn snacks, men jeg pleier også å ha med en kyllingsalat/pastasalat, eventuelt med et rundstykke til. Så pleier jeg å ha en kurv jordbær/moreller og noen nektariner eller skivet vannmelon/ananas/mango. Også kjøper vi alltid is.
Gjest Golden Girl Skrevet 31. mai 2009 #13 Skrevet 31. mai 2009 (endret) Kjeks og vann og jordbær eller moreller. Gleder meg til strandværet tar til for fullt!! Endret 31. mai 2009 av Golden Girl
ringblomst Skrevet 1. juni 2009 #14 Skrevet 1. juni 2009 Har med noe brødmat fra Deli de Luca feks panini (god som "kald"), hvis vi ikke skal grille. Synes det er veldig godt med potetgull i varmen, men får jeg tak i gode jordær, så er det en sikker vinner. I dag så en jente som hadde med knekkerbrød og rekeost på tube, så ikke fristende ut...
Kitty_katt Skrevet 1. juni 2009 #15 Skrevet 1. juni 2009 Moreller! Synd at det er så dyrt Fruktsalat, smørbrød, salat.
Gjest Gjest Skrevet 3. juni 2009 #17 Skrevet 3. juni 2009 Jeg har ofte med meg en kjølebag som inneholder brød, kokte egg, kaviar, tomat. Det frister i varmen. Har alltid også med meg salte kjeks. Til kald drikke har jeg hatt utvannet juice på termos. Legg en vannflaske i fryseren til vannet er frossent og ta med. Tar litt tid før det tiner og du har lenge kaldt vann.
GodsChild Skrevet 3. juni 2009 #18 Skrevet 3. juni 2009 Jordbaer, vannmelon, fersken, mango, salat, smoerbroed, iste. En pose saltsild er ogsaa veldig godt paa stranda
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå