Gjest Gjest Skrevet 30. mai 2009 #1 Skrevet 30. mai 2009 Har akkurat vært på utredning. Fysioterapauten mener jeg har falsk isjas og jumping knee. Har fra før fått diagnose condromalasia patella i begge knær. Noen som har erfaringer med dette ? Hvilke trening en bør velge ? Hvordan er fremtidsutsiktene med slike ting ? Noen som har fått noe slikt som dette etter en kneskade ? Har et yrke med rimelig mye gå\stå og tunge løft,, må jeg bare gi opp dette ? Har foreløpig fått forslag om trening i slike tau fra taket (Husker ikke navnet på dette) Er dette bra eller er det annen type behandling\ trening en bør ha ? Mange spørsmål dette. Men håper det er noen her som har erfaringer på dette som kanskje kan gi meg noen tips. Fikk god forklaringer av fysioterapauten på hva dette er, med bilder. Og en svært god og grunndig (Vond) undersøkelse. Men det var veldig uklart hvordan fremtidsutsiktene er med slike ting og hvor lang tid som ca det tar med riktig trening før en kan fungere "normalt"(?) igjen. Har ennå et lite håp om å bli helt bra og kunne fortsette i det yrket jeg storkoser meg i. Takknemlig om noen tar seg tid til å svare.
Poppzy Skrevet 30. mai 2009 #3 Skrevet 30. mai 2009 Har ingen erfaring med dette og har aldri hørt om det. Ser det kalles Patellofemoralt smertesyndrom i dag. Kanskje noen som har erfaring med det!
Aftensol Skrevet 31. mai 2009 #4 Skrevet 31. mai 2009 Sikker på at det ikke er jumpers knee du har? Det er det jeg har, og jeg finner ingen info om jumping knee på google...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå