gard Skrevet 30. mai 2009 #1 Skrevet 30. mai 2009 Hei For et par uker siden laget jeg denne kaken http://detsoteliv.no/searchresults_other1gruppe.php?id=716 og den ble ikke verst den :-) Men i oppskriften står det at man skal bruke Småfolk barnemat gulrotmos - problemet var at jeg ikke klarte å finne dette og etter å ha vært innom X antall butikker laget jeg mosen selv. Men spørsmålet mitt er...finnes Småfolk gulrotpuré eller gulrotmos? Eller har det gått ut av produksjon?
Gjest Hilde K S Skrevet 30. mai 2009 #2 Skrevet 30. mai 2009 Hvorfor lager du ikke bare din egen gulrotmos? *løsningsfokusert*
gard Skrevet 30. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 30. mai 2009 Hei Ja, det gikk fint å lage mosen selv men jeg liker godt å følge oppskriften skikkelig første gang for å se hvordan resulatet blir. Men det var det jeg endte opp med å gjøre da jeg laget den for et par uker siden og den ble veldig god :-)
Gjest Hilde K S Skrevet 30. mai 2009 #4 Skrevet 30. mai 2009 Fnis. Du er en typisk mannlig kakebaker? "Jeg liker å følge oppskriften..." *buldrestemme* Den siden du har linket til, er forresten livsfarlig. Lisvsfarlig!
gard Skrevet 30. mai 2009 Forfatter #5 Skrevet 30. mai 2009 hehe...ja, jeg ser at kona har et mer avslappet forhold til dette med oppskrifter. Jeg trenger ikke å følge oppskriftene slavisk til en hver tid - men første gang synes jeg det er greitt å følge oppskriften :-)
Kvist Skrevet 30. mai 2009 #6 Skrevet 30. mai 2009 Fnis. Du er en typisk mannlig kakebaker? "Jeg liker å følge oppskriften..." *buldrestemme*
Gjest Gjest_Milly_* Skrevet 30. mai 2009 #7 Skrevet 30. mai 2009 Jamie Oliver påpekte viktigheten av å følge oppskriftene nøye når man lager kaker - så jeg i et program med ham for ikke så lenge siden.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå