Gjest Gjest_Trix_* Skrevet 30. mai 2009 #1 Skrevet 30. mai 2009 Jeg har lest noen steder at "overforbruk" av Canesten/Pevaryl kan føre til ugunstige langtidseffekter uten at jeg finner hva dette innebærer. Noen som vet? Noen som vet om gunstige naturpreparater i forhold til underlivssopp utenom olivenoljeekstrakt?
Fantomina Skrevet 30. mai 2009 #2 Skrevet 30. mai 2009 (endret) . Endret 29. oktober 2015 av Fantomina
Poppzy Skrevet 30. mai 2009 #3 Skrevet 30. mai 2009 Min kropp er også blitt imun mot Canesten. Nå har jeg soppinfeksjon meget sjelde og får jeg det så bruker jeg Daktar krem og vagitorier. Får kjøpt reseptfritt på apotek, men jeg tror ikke alle apotek har dette merket eller ute. Jeg må som regel spørre etter det. Dette fungerer i alle fall veldig bra på meg. Ellers skal jo melkesyrebakterier være veldig bra å ta. Slik at Ph-balansen blir bra. Annet vet jeg ikke.
Gjest Gjest_anonym_* Skrevet 3. juni 2009 #4 Skrevet 3. juni 2009 Canesten funker ikke så godt på meg heller dessverre. Gikk på 2 kurer etter hverandre og det virket i kanskje 5 dager før jeg fikk symptomene igjen. Har vært til legen, men han sier jeg bare skal fortsette med canesten.... merkelig Er ikke helt sikker, men har hørt mange steder at visst man smører vanlig yoghurt naturell i underlivet, så skal det hjelpe litt mot soppen. Har ikke prøvd det selv enda
Poppzy Skrevet 3. juni 2009 #5 Skrevet 3. juni 2009 Canesten funker ikke så godt på meg heller dessverre. Gikk på 2 kurer etter hverandre og det virket i kanskje 5 dager før jeg fikk symptomene igjen. Har vært til legen, men han sier jeg bare skal fortsette med canesten.... merkelig Er ikke helt sikker, men har hørt mange steder at visst man smører vanlig yoghurt naturell i underlivet, så skal det hjelpe litt mot soppen. Har ikke prøvd det selv enda Hoy.. Dette har jeg prøvd.. for ganske mange år siden. Det var kaldt, klissete og kan ikke huske på om det hjalp noe særlig.. Ikke noe jeg vil prøve i dag.
Fantomina Skrevet 3. juni 2009 #6 Skrevet 3. juni 2009 (endret) . Endret 29. oktober 2015 av Fantomina
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå