millimi Skrevet 29. mai 2009 #1 Skrevet 29. mai 2009 Har lenge følgt med her inne på furumene men ikke registrert meg. Så fant ut at dette var på tide Jeg skal gifte meg 27 juni 2009..nesten alt er i boks(tror jeg ) Vi bestemte oss ganske så spontant for dette egentlig. Har planlagt dette i 2 mnd nå Kjolen min skal jeg hente på tirsdag 2 juni å gleder meg veldig.. Skal ha med meg sønnen min på snart 6 år.Han er ringbæreren vår sammen med lille broren sin på 2 år og lillebror på 1 år. Tante gullet våres skal vere brudepike Har funnet en nydelig kjole og blomsterkurv til henne.. Noen andre her inne som har kort planleggings tid for bryllup??
Gjest *lillemie* Skrevet 30. mai 2009 #2 Skrevet 30. mai 2009 Hei! Venninna mi har også ganske kort planleggings tid Eller, de hadde tenkt å "stikke av", men bestemte seg for å holde d med venner og familie istede. Å siden jeg er forlover (og det er kort tid) har jeg vært med en del i planleggingen. moro Masse lykke til med resten av planleggingen og dagen!
Gjest Gjest_meg_* Skrevet 30. mai 2009 #3 Skrevet 30. mai 2009 Vi skal også gifte oss 27 juni 2009 Bestemte dato i februar i år Håper vi har alt vi tror i boks :S
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå