Gjest Gjest_Wiwa_* Skrevet 29. mai 2009 #1 Skrevet 29. mai 2009 Hei. Har nettopp vært på butikken og kjøpt pølsebrød fra Bakers og på posen under holdbarhet så står det: "Best før, se dato". Vi har kikket på den posen opp ned i mente, men finner ingen dato. Hvor er den?
Gjest Wind Skrevet 29. mai 2009 #2 Skrevet 29. mai 2009 Har dere sett på den plasttingen som holder posen lukket?
Jade Skrevet 29. mai 2009 #3 Skrevet 29. mai 2009 (endret) Har du sett på den hvite plastdingsen som holder posten lukket? Edit: Wind sitt innlegg var ikke der når jeg skrev innlegget mitt :D Endret 29. mai 2009 av Jade
Gjest Gjest_wiwa_* Skrevet 29. mai 2009 #5 Skrevet 29. mai 2009 Jepp, har sett der og. Synes bare at det va rart at holdbarhetsdatoen ikke stod på, vertfall når det står at den skal være der.
Gjest Wind Skrevet 29. mai 2009 #6 Skrevet 29. mai 2009 Den skal være der, ja, men det hender at de slites av, eller at de bommer, rett og slett. Har dere sett i sømmene og andre steder den kan "forsvinne" litt? Regner jo med det, men.. Nå kommer sikkert "mysteriet med den forsvunne datostemplingen" til å holde meg våken i natt. Si ifra om dere finner den!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå