Gå til innhold

Hjelp, hjelp, HJEEEELP!


Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er ei 19 år gammel jente, som nå endelig, etter lang tenketid, har fått operert brystene. Gikk ned i vekt for noen år siden, og brystene ble mindre, samt forandret fasong.

For 4 dager siden fikk jeg utført en operasjon, brystløft og innlegg av proteser, og jeg har vært over lykkelig! Så kom den fjerde dagen, i dag, hvor jeg fikk lov til å dusje og skifte ut kompressene. Jeg fikk sjokk!! Der fant jeg brystvortene på undersiden av bryset.. Hva skjer? Kan mildt sagt si jeg fikk panikk.. Og nå er jeg temmelig urolig. Mamma var der og hjalp meg med å skifte; og hun satt bra ord på det : ser ut som om brystet er snudd- at oversiden skulle vært undersiden..

Ringte legen, og han sier at det er normalt, og at protesene vil sige litt etter 5-6 uker, og at brystvortene da sitter riktig plassert.. Har også fått folk jeg kjenner til å kontakte andre de kjenner, som han vært igjennom samme opreasjon, for å finne ut av om de har opplevd det samme. Det har de altså ikke..

Jeg er fortvilet, og vil gjerne høre andre erfaringer.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet
Jeg er ei 19 år gammel jente, som nå endelig, etter lang tenketid, har fått operert brystene. Gikk ned i vekt for noen år siden, og brystene ble mindre, samt forandret fasong.

For 4 dager siden fikk jeg utført en operasjon, brystløft og innlegg av proteser, og jeg har vært over lykkelig! Så kom den fjerde dagen, i dag, hvor jeg fikk lov til å dusje og skifte ut kompressene. Jeg fikk sjokk!! Der fant jeg brystvortene på undersiden av bryset.. Hva skjer? Kan mildt sagt si jeg fikk panikk.. Og nå er jeg temmelig urolig. Mamma var der og hjalp meg med å skifte; og hun satt bra ord på det : ser ut som om brystet er snudd- at oversiden skulle vært undersiden..

Ringte legen, og han sier at det er normalt, og at protesene vil sige litt etter 5-6 uker, og at brystvortene da sitter riktig plassert.. Har også fått folk jeg kjenner til å kontakte andre de kjenner, som han vært igjennom samme opreasjon, for å finne ut av om de har opplevd det samme. Det har de altså ikke..

Jeg er fortvilet, og vil gjerne høre andre erfaringer.

Viss du er bekymret så ville jeg bedt legen om å ta en kikk på det:) Har selv operert og det tar en god del uker før puppene blir normale og man ser det endelige resultatet. Dog hadde jeg ikke dette problemet da. Har du runde eller anatomiske proteser? Og har du lagt under eller over muskel?

Gjest Gjest_Pus_*
Skrevet

What comes around, goes around. Eller omvendt. :)

Skrevet
Viss du er bekymret så ville jeg bedt legen om å ta en kikk på det:) Har selv operert og det tar en god del uker før puppene blir normale og man ser det endelige resultatet. Dog hadde jeg ikke dette problemet da. Har du runde eller anatomiske proteser? Og har du lagt under eller over muskel?

Takk for svar!:)

Vet at det tar tid før man ser det endelige resultatet, men det her føles merkelig.. At implantatene skal sige ned, så de passer til brystvortens plassering virker rart, for om d er tilfellet, så kan man jo aldrig vite om brystvortene kommer på rett sted, for da kan man vel ikke vite HVOR mye de evt siger..

Jeg har lagt under muskelen, men har aldri fått informasjon eller spm. om hva slags proteser jeg vil ha, så jeg vet rett og slett ikke.. Føler meg litt dum her jeg sitter nå, men har vel bare gått ut fra at legen vet best, og at jeg bare kan følge han.. At jeg er i trygge hender.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...