Gjest TS Skrevet 29. mai 2009 #1 Skrevet 29. mai 2009 jeg har alltid hatet mine armhuler, og om jeg kunne fått valgt så er det armhulene jeg ville fikset på først! ja av alle ting på kroppen. jeg har alltid svettet mye i min ungdomstid og det har skapet masse problemer og bry for meg pluss at jeg alltid har skjemtes av armhulene mine, alltid prøvd og holde armene nede så ingen skulle se. jeg vet egentlig ikke om det ville gjort det bedre med svettingen, men mest av grunnen til at jeg ville tatt en opperasjon om jeg fikk muligheten, er fordi det er skrukkete på en måte, mye "flesk" kan jeg vell si. jeg har aldri vært noe stor av størrelse (veier 56 kg og er 166 høy om det har noen betydning). de fleste armhuler er helt glatte og er "fine" og jeg skjemmes når jeg går med topper om sommeren sånn at folk kan se hvor stygt det er med ekstra flesk under armhulene. dette er noe som har plaget meg i mange år og jeg lurer rett og slett på om det går an og opperere sånt vekk? fjernet litt hud rett og slett, og om det er skadelig på noen måte med svettekjertlene eller om det er noen annen risk?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå