Gjest Kaptein krok Skrevet 29. mai 2009 #1 Skrevet 29. mai 2009 Var på danskebåten her for noen uker siden, vi var en hel gjeng som danset og hadde det gøy. Når discon stengte gikk vi opp for å legge oss, jaeg skulle dele lugar med ett vennepar, men de var bort. Da jeg låste opp døren lå de i sengen å hadde seg...... Jeg rygget ut å hadde tenkt å vente ute til de var ferdige, men han sa at de var ferdig nå så jeg kunne bare komme inn. Jeg var helt svett etter all dansingen og tok meg en dusj, da jeg kom ut i lugaren igjen, var de i full gang igjen..... jeg ble litt flau på deres vegne og latet som ingen ting, men jeg ble litt kåt og fikk en hard en i underbuksa... i det jeg var i ferd med å klatre opp i overkøyen min, som var rett over der de holdt på, kjente jeg hun tok tak i underbuksen min, trakk den ned, og lurte på om jeg ville kjenne på noe godt? Før jeg viste ordet av det hadde hun hele stasen min inne i munn og sugde meg. Uten at jeg rakk å tenke meg om ble jeg stående å nyte det. Plutselig stoppet hun å suge meg, dro meg i pikken inn i senge, og la meg på ryggen, hun fomlet ned i veska si, og gav meg en kondom. Har du lyst kan du ta på den sa hun. Jeg ble liggende som ett spørsmålstegn og så sikkert dum ut, men hun tok kondomet ut av hånden min og satte den på pikken min. Så tredde hun seg ned på meg, og jeg fikk meg en fantastisk ommgang i senga, alt dette mens typen hennes satt i sengen ovenfor å så på.
breathless* Skrevet 29. mai 2009 #2 Skrevet 29. mai 2009 kan jeg spørre hva det er du lurer på eller vil ha svar på?
Rimmern Skrevet 29. mai 2009 #5 Skrevet 29. mai 2009 Skriv heller til erotikknett med dette. De sluker elendig skrevne sex"noveller" som dette med hud og hår.
AnnaBanana Skrevet 29. mai 2009 #6 Skrevet 29. mai 2009 Skriv heller til erotikknett med dette. De sluker elendig skrevne sex"noveller" som dette med hud og hår.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå