Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg vet ikke hvor denne tråden bør settes hen :) Så om den flyttes så er det helt greit!

Tingen er den at jeg har troen på enegioverføringer og samt meditasjon osv.

Har også tro på at healere kan gjøre bra jobber for mange.

Men det jeg gjerne vil lære er å føre over brukbar energi til andre.

Har masser av buldrende energi inne i meg som jeg gjerne vil dele med mine nærmeste dem gangene jeg ser dem utslått av energi selv.

Er dette mulig? Og er det noen som vet hvordan man kan få gjort det?

Jeg tror personen må være åpen for å ta imot energioverføringen fra meg også.

Men jeg har ikke så mye greie på akuratt dette her.

Videoannonse
Annonse
Gjest Marlo
Skrevet

Det er bare å gjöre det hehe

Altså, jeg aner ikke hvordan man skal gjöre det, men jeg gjör det selv.

Jeg sender ofte energier til andre for allt mulig rart. At andre skal få mer energi, roe seg ned, bli bedre etc.

Jeg bare tar på personen også går ting av seg selv, personen som mottar får det den trenger så det er ikke så jeg bevisst sender ut noe spesifikt.

Noen ganger så tenker jeg på en person jeg vet trenger energi av noe slag, og den personen mottar det selvom han/hun ikke er i närheten av meg.

Om personen som mottar er åpen for det eller ikke vet jeg ikke, så akkurat det spörsmålet kan jeg ikke svare på

Gjest Gjest
Skrevet

Bare å ta på dem med intesjon om å sende energi og helbrede skal i utgangspunktet være nok. Den mest tilgejngellige varianten av mer systeamtisk healing er nok reiki som er veldig utbredt. Går man dypere inn i qigong eller yoga og deres healing teknikker kommer man mye lengre enn reiki.

Ideelt sett bør en healer kanalisere mest mulig av universets energi til andre og ikke sin egen energi for å unngå å bli tappet. Man må også være påpasselig med å ikke bli for forsøplet av den negative energien man lett renser ut av andre. Med mindre man er et eksepsjonelt naturtalent som snåsamannen er det vanskelig å finne ut av disse tingene uten god kursing. Det er også et problem at mange healere ikke kulitvere mere og bedre energi gjennom yoga, meditasjone eller qigong. På grunn av disse tingene er det mange healere som dør tidlige eller selv blir veldig syke, men dette kan unngås.

Dr glenn morris kundalini awakening process eller umaa tantra (samme folk) vil du lære å kultivere massivt med energi og å kanalsiere den. Markedsføringen deres er helt grusomt chessy man de er veldig respekterte ekstremt dyktige lærere som bruker masse av sin fritid på å hjelpe andre gratis så markedsføringen bedrar.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...