Gjest Gjest Skrevet 29. mai 2009 #1 Skrevet 29. mai 2009 Hei Lurte på om noen vet hva jeg kan smøre meg med i rompa. Jeg har kjønnsvorter, men har avsluttet behandlingen selv inntil jeg skal til legen igjen, forrige gang gav han meg condylline, men dette svir sånn at jeg orker ikke mer... Jeg har veldig mange kjønnsvorter på innsiden slik at det er vanskelig å komme til... ;( Jeg har brulidine krem som jeg tenkte kunne hjelpe... Noen som vet... Setter pris på svar, siden jeg ikke skal til legen før i slutten av neste uke.
Erle84 Skrevet 29. mai 2009 #2 Skrevet 29. mai 2009 Du må til legen for å ta store utbrudd, dessverre. Sånn er det nok... Men spis antioksidanter, det styrker immunforsvaret ditt, kan kanskje hjelpe kroppen med å bekjempe viruset!!
Gjest Gjest Skrevet 29. mai 2009 #3 Skrevet 29. mai 2009 Du må til legen for å ta store utbrudd, dessverre. Sånn er det nok... Men spis antioksidanter, det styrker immunforsvaret ditt, kan kanskje hjelpe kroppen med å bekjempe viruset!! Hei, takk for svar Har du noen ide om hva slags antioksidanter jeg trenger? Tenkte å gå på apoteket for å kjøpe men er litt usikker på hvilke som er best...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå