Gå til innhold

Sunne matvarer


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Jeg har bestemt meg for å ta litt tak i livet mitt. På tide å prioritere min egen helse og kropp! :)

Jeg har begynt å trimme hver dag, og prøver å spise sunnere (og oftere) enn før. Jeg vet at nøtter, frukt og grønnsaker er fine mellommåltider og påfyllsmat. Hvilke nøtter, frukt og grønnsaker er de sunne da? Og hvor finner jeg usaltede nøtter? Andre tips til mellommåltider?

Et annet spm i samme farta: Jeg har litt løs hud/fett på overarmene, de typiske vingene ;) Tips til å trene disse bort? Jeg har manualer... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har bestemt meg for å ta litt tak i livet mitt. På tide å prioritere min egen helse og kropp! :)

Jeg har begynt å trimme hver dag, og prøver å spise sunnere (og oftere) enn før. Jeg vet at nøtter, frukt og grønnsaker er fine mellommåltider og påfyllsmat. Hvilke nøtter, frukt og grønnsaker er de sunne da? Og hvor finner jeg usaltede nøtter? Andre tips til mellommåltider?

Et annet spm i samme farta: Jeg har litt løs hud/fett på overarmene, de typiske vingene ;) Tips til å trene disse bort? Jeg har manualer... :)

Jeg prøver så godt jeg kan:

Usaltede nøtter, prøv helsekosten, evt finn f.eks. mandler og valnøtter sammen med bakevarene, disse er ikke saltet :)

Så for å bekjempe bestemorsarmen, som faktisk de fleste jenter får er det bare å begynne og trene triceps! Du skal trene denne muskelen ganske mye for at vingene som du sier skal forsvinne, men du vil sikkert merke at det begynner å se strammere ut etterhvert..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må trene kardio for å forbrenne fettet utenpå tricepsen og ;)

Flere og flere butikker selger store poser med nøtteblandinger uten salt, de er kanskje litt dyre, men det er mye mat. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...