Gjest Gjest_anna_* Skrevet 28. mai 2009 #1 Skrevet 28. mai 2009 Det skjer et eller annet litt merkelig med kroppen om dagen, jeg må bare få det ut et sted. For nesten 3 uker siden hadde jeg ubeskyttet sex. Jeg hadde EL omtrent på den tiden, i hvertfall hvis alt gikk etter den vanlige syklusen, og det tror jeg jo. Jeg gikk ikke på p-piller da, så tok en angrepille, samtidig som jeg begynte på p-pillene igjen, dagen etter. ( Har hatt ca 8 mnds p-pillepause). Tok begge pillene nesten samtidig, det var kanskje dumt, men jeg hadde ikke lyst til å vente til mensen kom. Siden jeg har begynt på pillene igjen skal ikke mensen komme før om en uke, men allikevel kjente jeg den vanlige mensenmurringen for en uke siden. Og den har bare vart. Har hatt murringer mange ganger om dagen i over en uke nå, vanligvis merker jeg det kun de første par dagene av mensen. Kan en årsak til dette være at jeg har proppet i meg så mye hormoner i det siste? For jeg regner nesten med at jeg ikke er gravid, så mye piller jeg har spist. Og hvis jeg allikevel skulle være det så er det vel nesten dømt til å gå galt. (Har hørt at det ikke er bra for fosteret om man tar p-piller, og jeg har tatt piller i nesten tre uker, drukket øl, og tatt røntgen..) Det jeg egentlig lurer på er om det er noen her inne som har merket økt murring nederst i magen når de begynte på p-piller. Det hadde vært beroligende. (går på mercilon, har ikke merket andre bivirkninger)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå