Gjest Gjest Skrevet 28. mai 2009 #1 Skrevet 28. mai 2009 Hvor får jeg tak i cheddar-ost? Har ikke Meny eller ultra her...
Gjest Marlo Skrevet 28. mai 2009 #2 Skrevet 28. mai 2009 Finnes det ikke andre butikker enn de to der da ?
Lady Lovelylocks Skrevet 28. mai 2009 #3 Skrevet 28. mai 2009 Jeg har kjøpt på Rema. Tror kanskje jeg har funnet det på Kiwi også...
Arkana Skrevet 28. mai 2009 #5 Skrevet 28. mai 2009 Norsk cheddar får du vel nesten hvor som helst. Engelsk cheddar har jeg sett på bl.a. Coop Obs, Ultra og Ica Maxi.
Pludre Skrevet 4. juni 2009 #6 Skrevet 4. juni 2009 Hei Hvis du tenker på Tine sin Cheddar er den omtrent umulig å få fatt i. Her jeg bor har vi Bunnpris, Kiwi, Rema, Prix, Mega, Rimi, Spar, Eurospar. Og av dem er det KUN Mega som har cheddar, Rema hadde før, men har tatt det ut av vareutvalget sitt, for det gikk for lite av den. Men det går kanskje an å be din butikk om å ta den inn ? Ingenting er bedre enn cheddar til gratinering, på pizza, og alle ovnsretter som krever ost. Ikke tråder den heller !!
Gjest Frosk Skrevet 4. juni 2009 #7 Skrevet 4. juni 2009 Der jeg bor har de Tine sin cheddar overalt - engelsk cheddar (Pilgrim's Choice, som på dette bildet) har jeg kjøpt på Prix og Mega, i allefall.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå