Gjest Gjest Skrevet 28. mai 2009 #1 Skrevet 28. mai 2009 Er det noen som har en god og velprøvd oppskrift på rabarbra pai?
Gjest Gjest Skrevet 28. mai 2009 #2 Skrevet 28. mai 2009 Er det noen som har en god og velprøvd oppskrift på rabarbra pai? Dytter på denne, for slik oppskrift trenger jeg også!
skrue Skrevet 29. mai 2009 #4 Skrevet 29. mai 2009 Kan jo prøve ut en av disse: http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=267792
Gjest Catwoman Skrevet 30. mai 2009 #5 Skrevet 30. mai 2009 Jeg syntes smuldrepai med rabarbrapai er fantastisk Og er vel omtrent den enkleste kaken man kan lage. Det er bare smør, sukker og mel - men jeg fant ikke oppskrift med nøyaktige mål.
Gjest fisk Skrevet 14. juni 2009 #6 Skrevet 14. juni 2009 Dytter på denne, for slik oppskrift trenger jeg også!
Solstorm Skrevet 14. juni 2009 #7 Skrevet 14. juni 2009 (endret) Jeg syntes smuldrepai med rabarbrapai er fantastisk Og er vel omtrent den enkleste kaken man kan lage. Det er bare smør, sukker og mel - men jeg fant ikke oppskrift med nøyaktige mål. Det hørtes godt ut! Jeg lager smuldrepai med blåbær & epler, jordbær eller skogsbærblanding men nå skal jeg også prøve rabarbra. Min smuldredeig er slik: 100 g margarin eller smør smeltes Rør inn: ca 3 ss sukker 1,5 dl havregryn 1,5 dl hvetemel. Smuldres over bærblandingen (som jeg har hatt 1 - 2 ss potetmel og sukker etter smak over.) Stekes midt i ovnen på 225 grader ca. 25 min. Jeg serverer smuldrepai med is, kesam eller yoghurt til. Endret 14. juni 2009 av Solstorm
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå