Mathias Skrevet 24. juli 2003 #1 Del Skrevet 24. juli 2003 Slettet pga umorsomt innhold... :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OppNed Skrevet 25. juli 2003 #2 Del Skrevet 25. juli 2003 :o Har jo vært på jobb jo! Rakk jo ikke engang å såvidt mer enn sveipe innom KG nesten i dag... Så UTÅLMODIG du er Lasse! Er du klar over....hva du gjør med meg når du sier A og ikke B....har en nevrose for denslags, og blir så nysgjerrig at det er regelrett USUNT! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 27. juli 2003 Forfatter #3 Del Skrevet 27. juli 2003 Var bare beg på det grimrende innlegget om media jeg mente... Du begynner med " min gjett"... og det var en pussig måte å si det på, så jeg fniste resten av innlegget... og det var jo ikke meningen, resten er jo veldig seriøst... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OppNed Skrevet 27. juli 2003 #4 Del Skrevet 27. juli 2003 Fnisegutten! Hvordan funker forresten fnising med en slik snute, by the way? Enkelte fniser jo nesten bare gjennom nesa, hvis du skjønner. Tar det ikke fryktelig lang tid fra fnisen bobler opp på innsiden, til den slipper ut? Min gjett er at... :o Maiken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 29. juli 2003 Forfatter #5 Del Skrevet 29. juli 2003 *fnise.... -host host spytt hark host... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå