Gå til innhold

Lekeball


Petruska

Anbefalte innlegg

Tusen takk for din støtte Lekeball :kysse: :

Håper ikke den som stilte spørsmålet hører på Jantelovens regler og rammer, mer enn gode råd fra erfarne personer.

Har selv lest meg til at Petruska vet hva hun snakker om, og personlig setter jeg stor pris på at hun deler det hun vet.

Nå kan vi sikkert diskutere sit-up's igjen ... :litt oppgitt:

Tusen takk også til alle dere andre som har sendt meg støttende PM i forbindelse med denne saken! :kyss:

Det varmer virkelig å få slike tilbakemeldinger, og det hjelper også til at slike meldinger som en viss person kom med preller av...

Ha en hyggelig kveld alle sammen, dere gjør forumet her til en bra plass å være! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest lekebøll

Bare hyggelig Petruska.

Slikt kan jo ikke gå upåaktet hen. 8)

Stå på, fortsett å dele hva du kan.

Ha en hyggelig kveld selv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lady-M

Selv om jeg selv er treningsnarkoman og kan mye om trening, løper jeg alltid etter postings fra deg. Alltid gode tips fra deg!

Flink du Petruska! :P

Og så har vi flere felles interesser: Pusekatter!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk miss-tricky! :rodme:

Yes jeg har også lagt merke til at vi har trening og pusekatter som to felles interesser! Leser dine meldinger med stor interesse, både de om puser og de om trening!

Herlighet, man trenger da vel ikke være professor for å ha lov til å ha litt greie på ting :roll: (jfr. Fysjios innlegg). Heldigvis er det mange kunnskapsrike personer her på KG, både når det gjelder trening og andre ting. Har lært mye her jeg! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:o Hva er det som har skjedd her nå da???.... Jeghar store problemer med å kunne påstå at du ikek har peil på noe så (egentlig) elementrt som sit-ups Petruska!... Og vi har jo skrevet om det tidligere flere ganger, og er jo veldig enige der også... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Lasse!

Ja deg er det en fryd å diskutere med, for det første har du peiling på det du snakker om. For det andre legger du frem ting på en saklig måte! :P Setter særlig stor pris på ditt nærvær i treningsforumet! :wink:

Denne saken dreier seg om tråden som heter sit-ups (ser for øvrig at du har lagt inn en melding der som også underbygger min påstand - takk!).

Jeg var så dumdristig å kommentere at Fysios påstand om at rygg- og magemusklene er sammensatt av andre muskelfibre enn kroppens øvrige muskler var feil, og at det er mage- og leggmusklene som er litt annerledes og derfor tåler å utsettes for belastning oftere.

Hun svarte med å angripe meg som person(!), noe som heldigvis ble ryddet opp i av moderator Sissan. Jeg var så dum å svare på tiltale (slike usakligheter skal man jo helst overse)så hun fjernet mitt svar til henne også.

Vel, denne saken er heldigvis ute av verden nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...