Gå til innhold

Ønskeliste på Tilbords/Mittgavetips.no

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er veldig forvirret.. Vi tenkte først at vi skulle lage ønskeliste på Tilbords via internett, og jeg registrerte meg der. Men vi syntes det var vanskelig å finne ut hva vi skulle skrive opp, så vi bestemte oss for å gjøre det i butikk. Ekpeditrisen der sa at det ikke var noen sammenheng mellom de listene man la ut der og mittgavetips.no, så vi regnet med at lista ikke ble lagt ut på nett.

Så, idag ble vi gjort oppmerksom på at hvis man søkte på mitt eller min forlovedes navn på mittgavetis.no får man opp at det finnes en liste. Men, vi har jo ikke oppgitt noe gjestepassord, så hverken vi eller gjestene kan gå inn å se om dette er den listen vi har laget i butikken. Da jeg registrerte meg på mittgavetips.no tror jeg ikke at jeg oppga min forlovedes navn, så derfor kan jeg ikke skjønne annet enn at dette må være den lista vi lagde i butikken. Kan det stemme??

Er det noen her som har laget liste i butikk, og som likevel kan gå inn på mittgavetips.no og se på den?

:forvirret:

Gjest Gjest
Skrevet

Vi har lagt ut liste på Tilbords. Når vi gikk i butikken fant jeg ikke alt jeg hadde sett for meg, og endel ting som jeg hadde sett på nett var ikke i butikken. Ekspeditøren sa at det ikke var noe problem å redigere listen hjemme på mittgavetips. Når vi registrerte oss la hun inn alle opplysninger i butikken, så mottok vi en mail med påloggingsinformasjon til mittgavetips. Vi har logget på der og ført opp ting vi ikke så i butikken. Hun fortalte oss at listen på nett synkroniseres med butikken, og at butikken der vi la inn lista skal ta inn alle ting som står på ønskelista vår.

Jeg skal tilbake til butikken snart og legge inn noen ting som ikke er på nettet (varer fra Hardangerbestikk og Kosta Boda, fordi det ikke er kjedens varer, og må legges inn fra butikken. De har dem ikke på nett. Samme gjelder for Hadeland tror jeg), og da skal jeg samtidig be dem å sjekke om lista i butikken er oppdatert mot lista vi har redigert på nett.

Jeg anbefaler deg også å finne ut av hvilke leverandører butikken har mulighet til å ta inn varer fra som ikke står på nettsidene deres. Dere kan da gå inn på nettsidene til den akutelle leverandøren for å finne ut av ting dere ønsker dere, noter deg navn/varenummer på gjenstanden, og be dem i butikken om å føre det opp på lista samt ta det inn i butikken. Det er dette vi har gjort med ting fra feks Kosta Boda.

Vi kommer ikke til å opprette gjestepassord, men opplyser gjestene om at lista finnes på Tilbordsbutikkene. Hvis de ønsker å handle fra lista kan de gå innom butikken for å få lista.

Jeg anbefaler dere å gå innom en Tilbordsbutikk og snakke med dem. Fortell om lista du har laget på nett. Hvis dere ikke "finner" den kan du sikkert lage en ny via butikk, som du kan redigere hjemme slik vi har gjort det. Butikkekspeditørene er vennlige og hjelpsomme, og gjør sikkert det de kan for å hjelpe dere. Det er snakk om ganske mange tusenlapper vanligvis som de får inn på at brudepar legger liste hos dem ;)

Skrevet

Hei!

vi har også lagt inn liste via butikken og får ikke gjort noe med den eller søkt den opp på nett pga gjestepassord... litt kjipt, men de fleste forstår jo at butikken finnes. og i butikken var de veldig hjelpsomme med å legge inn alt vi ønsket oss.

håper dere får orden på det!

Skrevet

Hmm.. Da må jo dama vi snakka med i butikken hatt NULL peiling på hva hun snakket om da. For hun sa at de ikke hadde noe med hverandre å gjøre! Men, da skal jeg innom i butikken i morgen, og håper at det er noen andre på jobb :)

Men, slik du framstiller det så er det slik jeg i utgangspunktet hadde sett for meg.

Tusen takk for et så utfyllende og klart svar!

Gjest Gjest
Skrevet
Hmm.. Da må jo dama vi snakka med i butikken hatt NULL peiling på hva hun snakket om da. For hun sa at de ikke hadde noe med hverandre å gjøre! Men, da skal jeg innom i butikken i morgen, og håper at det er noen andre på jobb :)

Men, slik du framstiller det så er det slik jeg i utgangspunktet hadde sett for meg.

Tusen takk for et så utfyllende og klart svar!

Bare hyggelig :) Lykke til!

Skrevet

Vi fikk passord til mittgavetips.no på mail i fra tilbords etter at vi hadde registrert ønskeliste i butikken :) Snakk med butikken du, for de to listene er akkurat den samme - samt at du kan endre listen der om du ønsker det :jepp:

Gjestepassord lager du selv etter at du har logget inn på mittgavetips.no første gang ;)

Skrevet

Ja, vi drar innover til byen nå straks. Så, vi får satse på at det er noen andre på jobb!! Så skal jeg inn og snakke med frisøren også :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...