Gå til innhold

Ekte sjokolade


Gjest Stjernedryss

Anbefalte innlegg

Gjest Stjernedryss

Jeg var å kjøpte Ekte sjokolade i dag. To små biter til 15 kr stykke. Jeg likte disse veldig godt, og lurer på hvor det blir av sjokoladeprinsen sjokoladeplatene. Her skriver de jo om sjokoladeplatene som skal komme. www.sjokoladeprinsen.no

Ble ikke det noe av eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 uker senere...

Fortsetter under...

Gjest Sjokoladeguden
Jeg var å kjøpte Ekte sjokolade i dag. To små biter til 15 kr stykke. Jeg likte disse veldig godt, og lurer på hvor det blir av sjokoladeprinsen sjokoladeplatene. Her skriver de jo om sjokoladeplatene som skal komme. www.sjokoladeprinsen.no

Ble ikke det noe av eller?

Nettside: ektesjokolade.no

Facebook: ekte sjokolade

Det kommer sjokoladeplater etterhvert med en ny smak som jeg jobber med nå, som minner om en blanding av kinder og melkesjokolade. (Selvfølgelig også sunn)

En varm sommerhilsen,

Sjokoladeguden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har faatt med meg at denne sjokoladen skal vaere sunn, men finner ikke ingrediensoversikt noe sted. Hva inneholder den egentlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Stjernedryss
Nettside: ektesjokolade.no

Facebook: ekte sjokolade

Det kommer sjokoladeplater etterhvert med en ny smak som jeg jobber med nå, som minner om en blanding av kinder og melkesjokolade. (Selvfølgelig også sunn)

En varm sommerhilsen,

Sjokoladeguden

På ektesjokolade.no får man jeg jo ikke svar på noe av deg jeg lurer på. Jeg vil vite når sjokoladeplatene kommer osv. Dessuten lurer jeg på hvorfor det står masse på sjokoladeprinsen.no som ikke stemmer?????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke noe om at en av de sidene (ektesjokolade.no eller sjokoladeprinsen.no) som er laget av han selv, mens den andre er et reklamebyrå, for ham? SLik at kun en av dem faktisk blir oppdatert nok?

Jeg vet at platene har vært solgt i Osloområdet (det har jeg sett på gruppa/fansida hans på Facebook), og etter at det ble solgt ut på veldig kort tid der så har det virket som det skal lanseres i resten av landet, for Oslo var helt sikkert bare et prøveprosjekt for å se om dette faktisk solgte. Så de kommer nok! Bare vær tålmodig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...