Gå til innhold

Redbird sitt prøveeventyr!

Redbird

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Takk jenter.. :hjerte:

Da gjenstår bare blodprøven på Riksen imorgen og telefonen jeg må ta for å få svaret...

Det er du og jeg mot verden.

Jeg vil aldri elske deg noe mindre, jeg vil aldri snu ryggen til deg.

Jeg har ikke gitt opp håpet.

Du er jenta mi og det vil aldri endre seg. Når jeg er 90 og sitter i rullestol vil du jage etter meg med gåstol.

Sånn er det bare!

- :hjerte: Manden :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Urettferdig... :trist: Tanker på dere! :klem:

Fikk tårer i øynene av de fine ordene til Manden... :grine: Dere er heldige som har hverandre. :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:trist: Sender deg en giganstisk klem med tårer på :hjerte:

Jeg håper virkelig at du er ei dame med sen hcg-stigning, for det er det jo mange som er..

Manden din er god, akkurat slik du fortjener!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk negativ test dagen forventet mens. Men 3 dager senere eller noe sånt, lyste den posetiv mot meg med en gang :) Så det er jo fortsatt håp igrunn, noe jeg håper :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å nei....... :klem: Kanskje du skal ta en test til om en dag eller to?

Blodprøve på Riksen i morgen vil gi meg endelig svar. Men jeg har testet negativt dagen før blodprøve før, så forventer ikke annet svar denne gangen.

Men dere er alle så gode, som fremdeles har håp for meg. :klem:

Endret av Redbird
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh, fuglen... Jeg har tenkt på deg på lesesalen i dag, men ikke kunnet logge på før nå... Triste nyheter! MEN man vet aldri. Vi får vente til blodprøven i morgen <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende idag... Jeg krysser alt jeg kan for posititivt svar idag!

Vi KG jenter håper og håper og håper for deg ja, en stooooooor sekk full av håp har vi til deg ;)

Stor klem til deg idag, skal tenke masse på deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjennom tårer er det vanskelig å se klart. Så jeg beklager eventuelle skrivefeil. Men jeg føler jeg skylder dere svar raskt og dermed blir det i uklar tilstand.

Etter en halvtime i telefon-kø fikk jeg tilslutt bekreftet min verste frykt. Negativt.

Det er ikke mer de kan gjøre for oss. Bortsett fra en halvtimes samtale med legen, for å få oppsummering, gjennomgang og forklaring på hva som har gått galt og hva vi kan gjøre fremover.

Dit skal vi 18/10 kl 1400. Denne gangen blir det VERSTE besøket. Vet ikke om jeg kan holde tårene tilbake da.

Da er vi ikke der med håp.

Da er vi der med sorg og motløshet.

For første gang har jeg skreket og grått. Jeg er alene. Jeg bryr meg ikke noe om husverten over meg hører det. Jeg er knust. Løkken plassert rundt halsen og strammet til. Stolen skjøvet vekk. Ingen flere glimt av håp.

Vi har ikke økonomi til privatforsøk (og jeg vet ikke om jeg har psyken og styrken til det, per d.d.)

Tanken på adopsjon er så fjern og, nå, uaktuell.

Jeg er sliten, knust, ødelagt, nedbrutt og så fryktelig, fryktelig lei meg.

Dette skulle ikke skje oss. Manden, som har ønsket seg barn så lenge vi har vært sammen (12 år), jeg, som ikke kan forestille meg en annen far til mine barn.

Takk, Kg-Jenter! Dere er ALLE de beste, varmeste, godeste, mest forståelselsfulle vennene jeg noengang kunne ønske meg. Takk. Takk for varmen deres, støtten, gledene, sorgene, ordene.

Dere skal vite at på grunn av dere har jeg aldri følt meg alene! Aldri følt at jeg har grått uten grunn, vært sint uten grunn eller frustrert uten grunn. Dere har forstått deppingen min, ligge-på-sofaen-og-sture rundene mine. Frykten min.

Men mest av alt har dere vært der for meg igjennom alt dette.

Og jeg skylder dere så mye. SÅ mye.

Takk. Takk. Takk. :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...