Gå til innhold

Redbird sitt prøveeventyr!

Redbird

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg slenger innom et lite "hei" her jeg. Jeg føler veldig med deg og Manden, verden er jammen urettferdig. Jeg krysser fingrene for dere neste fryseforsøk!

Jeg har forøvrig en datter på snart 2 år fra ICSI-forsøk, vet godt hvor slitsomt det er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter. :klemmer: Er i en liten KG-tørke ser det ut som! Men det er så godt å se at dere fremdeles følger meg! :hjerte: Det varmer!

Det går stille og rolig for seg her. Må jo vente til slutten av mai før det blir noe mer forsøk på meg... :sukk:

Men vi tar det som det kommer, stresser ikke og det er godt. :Nikke:

Harlekin: :klemmer: Håper på snarlig ICSI-bebis vi også! :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bare innom for å oppdatere.

TR kom 1. mai og mail fra Riksen sa at da var jeg helt på rute og innsetting blir uke 23.... i juni... :sukk:

TTT.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest boobla

Hei! :)

Ja, nå er i gang igjen du også. Så spennende det blir fremover for oss. Denne gangen skal det gå!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! :)

Ja, nå er i gang igjen du også. Så spennende det blir fremover for oss. Denne gangen skal det gå!!!!

:Nikke: Det skal det for dere begge :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Jaja, her går dagene sin vante gang. Har nesten glemt hele prøvestyret. Hender jeg kommer på at 'oi! når skal jeg inn igjen?' hehe..

Jeg har begynt å trene igjen da! :jepp: På EVO fitness! Et helt TOPP treningssenter for de som vil ha det BILLIG, ENKELT og ROLIG! Ingen resepsjon, ingen masete PT, veldig bra utstyr og rolig musikk. DEEEILIG! :nigo: En liten inngangsbrikke er alt man trenger. :jepp: 295,- i måneden uten bindingstid er ikke å forakte!

JEG ANBEFALER!! :)

Var innom en venninne som trengte skyss idag etter jobb og dro hjem med tre stykk jeans, en kosedress, en vinterjakke og en kåpe. Hehe! Det er en skikkelig venninne det. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest boobla

Trening er ikke å forkate. D hjelper på alt! Godt at du klarer å koble av. D kan ta mye tid å krefter fra en dette prøvestyret! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:klemmer: Hei fuglen!

Så kjekt du har funnet deg et flott treningssenter! Tenk at du skal bli en sprek mamma, det kan være motiverende ;)

Snart juni før du vet ordet av det og greier...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Hei Redbird!

Et par uker til nå... :) Krysser alt jeg har for dere!! :kose:

Flink du er som har begynt å trene! Det gjør godt å få kobla av med trening :Nikke:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sprek ja, håper det går i den retningen; så langt blir jeg bare j**** støl!!!! :skratte:

Da er de tre første Progynova-pillene inntatt. TR kom for fullt i morges. SKIKKELIG drittdag igår. Kvalm, småvondt, rar i magen. :tristbla:

Nå blir jeg uggen og småkvalm om jeg ikke spiser. Altså, sånn skal det være når man er gravid!!! :kjefte: Ikke når rugekassa er tom...!

UL blir 7/6!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
  • 2 uker senere...

Da var 1. forsøket fullstendig ferdig. Siste egget overlevde ikke tiningen. Nå må jeg ringe sykepleier for å planlegge videre...blir vel ennå mer venting siden det er ferietid...

Dette er så jævlig tungt nå.

Tanken på alle de dyre medisinene og sprøytene, den lange runden, uttaket, ventingen, telefonene, ventingen, innsettingen...sliter meg ut...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...