Gå til innhold

Redbird sitt prøveeventyr!

Redbird

Anbefalte innlegg

Og så murrer det i magen....tok SKIKKELIG tak over hel nedre del da jeg gikk på do i stad! :daane: Sånn skikkelig vondt som bare varer noen sekunder, men murringene henger igjen.

Ååå jeg VIL ikke drive med symptomjakt!!! Jeg blir bare så ekstra mye skuffa... :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå har jeg sett det og! Jeg tisser sanasol!! :skratte: jeg døøør...! Er ikke rart det er overskyet, sola har gjemt seg hos meg... :skratte:

Ellers: VONDT i korsrygg, rare murringer, delvis tett delvis rennende nese. Går bare og pusser nesa...med andre ord, flere tegn denne gangen, MEN! skal allikevel ikke få for høye forhåpninger...:regler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sanasol :skratte:

Når kan du teste? Husker du jeg fortalte om et familiemedlem som holder på med prøverør? De har klart det :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy at de klarte det! :jepp: var det første forsøk eller?

Jeg skal ikke teste. Blodprøven skal taes på tirsdag. Jeg testet samme dag som BP sist og ble like grusomt skuffet, så orker ikke å tenke på det og skru opp forventingene. Det får gå som det går...:sjenert:

Endret av Redbird
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er umulig å ikke kjenne på symptomer altså... Uff, husker godt det der ja. Håper håper alt jeg kan for deg!

Får håpe tida ikke går alt for seint for deg nå :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var deres andre forsøk. Det første festet seg ikke, og ved opptining døde eggene. Hun får ikke komme å ta blodprøver. Så rart det er forskjell. :klo: Dette er ullevål. Hun må vente til ul i uke 8...

Skjønner godt at du venter på blodprøvene :klemmer: Denne gangen skal det gå! :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Zia og Pupsi!! :klemmer:

Jeg er tett i nesa!! :kjefte: Siden lørdag har den nesa vært tett og rent om hverandre. Trodde da jeg var kvitt den lille forkjølelsen i løpet av helga, men nesa vil visst ikke gi seg. Ikke kan det være allergi heller. Er ikke så mye frisk gress og fersk bjørk å snakke om ennå. :fnise:

Kan ikke skryte på meg massevis av symptomer. Det eneste jeg kan dra frem er:

Tett nese

Murringer

Mye rar stikking i magen som kommer og går, som også strekker seg nedover og...under...om man skjønner. :tongue: Også når jeg vrir meg og slikt...:klo:

Vond korsrygg, men det trenger egentlig ikke å bety så mye, med tanke på at det er MIN rygg

Puppene er ikke spesielt ømme heller, bare litt på siden.

Men er visst lettrørt da. Satt og så på de siste 10-15 minuttene av filmen "Legend of the guardians" (den animerte med uglene) og grein nesten sammenhengende og det helt uten logisk grunn, var jo ingen som døde heller!! :ler:

Og så så jeg på Spekter på nett-tv, den om barnløshet. Og der grein vi også, for alle penga...:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:duskedame: :duskedame: heier på symptomer og en spennende uke hos deg :duskedame: :duskedame:

Legger igjen litt støv som du kan rulle deg i i tiden frem mot blodprøve :)

:strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix:

:klem:

Endret av sommerfuglen1982
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært en fin helg? Hvordan går det m tålmodigheten? Krysser fingrene masse for dere! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sommerfuglen, Pusilus, Aurelia! :klemmer:

Tålmodigheten går det bra med, faktisk! :nigo:

Helgen har vært grei men kort! Jobbet i går og så bar det til Aker Brygge men Manden, to "senter-kolleager" og ei venninne av en av den og mannen til den andre. Vi spiste litt på Beach Club før vi dro til Fridays Bar og fikk med oss slutten av kampen. Det var FULLT. Vi fikk med oss målet til Norge og kan trygt si jeg ble DØV. haha!! :D

Dro hjem rundt halv tolv. Pappa hentet oss og vi skulle opp i normal tid idag og hjelpe mamma med ny sofa.

Våknet i ni-tiden idag og måtte på do og kjente jeg var kvalm...! kanskje... :duskedame: Gikk på do og gikk og la meg igjen og da gikk det over, etter litt mer søvn.

Nå på kveldingen kjenner jeg masse rare stikkinger i bekkenet, bak skambenet og nedover/under på en måte. Det har kommet og godt endel de siste dagene. Fra....onsdag kanskje...?

Brystene begynte å bli ømme for noen dager siden også. SKIKKELIG. Ømme/hovne kjertler, spesielt på utsidene.

Stram korsrygg.

Trøtt... :ler:

Ja der har dere helge-oppsummering OG symptom-oppsummering.

Jeg velger å dra frem litt :popcorn: jeg. Men jeg tør ikke si noe fra eller til. Jeg må holde fast på at det ikke har gått denne gangen heller, jeg tør ikke å ytre noen ord om positivitet...:sukk:

Har bakt cookies! :tommelsmil: NAM!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Høres ut som en flott helg da :jepp:

Drar frem en liten boks med :popcorn: jeg også, for det er så spennende :)

HÅper du får en fortsatt fin kveld :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:tommelsmil:

Det kjennes ut som om jeg har lyskestrek! :klo: Helt nederst på hver side av skambenet blir det vel...rar strekk-følelse. Bah.

Jeg skal egentlig være glad når tirsdagen kommer og jeg kan får svar, jeg klarer ikke å konsentrere meg om skrivingen min. Får ikke ned noenting, hodet nekter å la meg jobbe rundt historien, den har tydeligvis festet seg i området rundt magen.. :tongue:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff ja, det må være en million ganger verre; å måtte VENTE på en telefon! :bond: Men det blir GOOOODE nyheter til deg, det vet jeg! :duskedame::klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest boobla

Hei redbird! ;) Nå er det ikke lenge igjen. Når skal du ta blodprøve? Vet du om man får svar samme dag eller dagen etter? :) D spørs kanskje hvor man hører til!

Jeg skal ta på onsdag. Er så spent, men i likhet med deg, så tørr jeg ikke håpe på noe! :filer:

Håper d går bra med deg i denne vente tiden. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...