Pupsilure Skrevet 7. oktober 2010 #1301 Del Skrevet 7. oktober 2010 Så søtt at de er så gode venner Fin ticker du har fått deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
thumbalina Skrevet 17. oktober 2010 #1302 Del Skrevet 17. oktober 2010 Gratulerer så mye med et stort steg videre på veien! Skal se det blir happy ending på eventyret deres på nyåret =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 20. november 2010 #1303 Del Skrevet 20. november 2010 innom med en helge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 20. desember 2010 Forfatter #1304 Del Skrevet 20. desember 2010 Under en måned til sprøytestart!! :dåne: Rapporterte inn mens nå 14 Desember og fikk beskjed om at da blir det oppstart neste syklus og DET er ikke lenge til! Syklusene mine ligger jo på ca 25 dager. MEN...herregud så dyrt det er det.... Elonva koster jo 6500,- ...Og det er bare en av flere....! Men, den tid den sorg, nå er det ihvertfall ikke lenge igjen!! Uttak og innsetting blir i uke 3! :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 20. desember 2010 #1305 Del Skrevet 20. desember 2010 Jaaaaaa Endelig er dere snart i gang Jeg krysser alt jeg har for at dette går veien Redbird Dyrt ja, pengene får ben å gå på.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 21. desember 2010 Forfatter #1306 Del Skrevet 21. desember 2010 Pusilus! Tiden gikk veldig fort! Syns vi var det på infomøte i forrige uke jeg! jeg håper virkelig, dypt og inderlig at alt går som det skal og at jeg også kan ha en liten spire i magen veeeeldig snart! Manden vil så gjerne ha en liten en nærme bryllupsdagen vår. :rødme: Håper bare vi slipper å gå igjennom mange runder med disse dyre medikamentene...! :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 21. desember 2010 Forfatter #1307 Del Skrevet 21. desember 2010 Nå er det snart jul og jeg har tatt juleferie idag! Deilig! var hos tannlegen imorges også, hos en ny tannlege på samme senter, siden min er bortreist og jeg oppdaget at han hadde satt opp time for å fikse et lite kariesproblem den 20 januar, men da...er jeg *krysse alt* forhåpentligvis gravid...! Tannlegen jeg var hos nå var sååååå flink og jeg klarte å ta skikkelig røngtenbilde! Klarer vanligvis ikke det jeg....men nå er jeg STOLT av meg selv! Skal tilbake i uke 2 for å se hvordan det utvikler seg, han ville ikke gjøre noe nå. Imorgen skal jeg og Manden ut å levere julegaver! Og så skal vi til Rosenberg og hente den ferske ribba, pølsene og medisterkakene. Namme nam! Håper det blir en fiiiin jul i år. Manden får ihvertfall masse fint! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 2. januar 2011 #1308 Del Skrevet 2. januar 2011 Hei Redbird, og godt nyttår!! Nå var det lenge siden sist, og her var det jo gode nyheter å lese jo Ikke lenge til oppstart for deg nå, og jeg håper virkelig at det går veien for deg nå ja. De medikamentene er svindyre ja...:dåne: Håper du har hatt ei fin jul, og jeg skal følge med her framover (blir tidvis lite skriving med meg for tida...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 2. januar 2011 #1309 Del Skrevet 2. januar 2011 Godt nyttår snuppa Måtte det bli et fantastisk år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 2. januar 2011 Forfatter #1310 Del Skrevet 2. januar 2011 Hei jenter! 2011 holder mange løfter for oss...håper inderlig at de går i oppfyllelse! Spennende tid fremover ja, det er helt sikkert, har ikke helt gått opp for meg at vi er der - allerede! Skal reise inn på Riksen i løpet av de nærmeste dagene og få kjøpt disse medikamentene. Apoteket der er det eneste som har disse dyre sprøytene på lager. Ble en veldig stille og rolig nyttårsaften hos oss. Jeg sto og telte ned de siste ti sekundene for meg selv, i kjøkkenvinduet hvor vi har KJEMPEutsikt, mens Manden satt på do, hensunket i en tegneserie. Haha!! Jeg sto utenfor og sa "Godt nyttår!" og han svarte "Oi, er vi der alt?? Kommer nå!!" Fikk masse fint til jul også! Fikk Kinect, fotbad og fancy radio/ipod-alarmklokke av Manden. Mad Men sesong 1,2 og 3, Grey's sesong 6. Julekakefat, pyntefat, duk, toastjern. T-skjorte og sminkekoster (av sjefen). Lavendelsåpe og håndkrem, lysestaker, Dolce Gusto kaffemaskin, nytt surroundanlegg....ja, rett og slett masse fint! Manden hadde bursdag lille nyttårsaften og han fikk Nokia N8 av meg og foreldrene mine. Han ble litt satt ut av det. Måtte jo gjøre noe ut av dagen, han ble jo 35! To sum it up: en fiiiiin jul med god mat og godt selskap! Håper dere har hatt det like flott! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 11. januar 2011 Forfatter #1311 Del Skrevet 11. januar 2011 I går satte jeg Elonva! Med god hjelp av mamma - sprøyteeksperten! Så blir det Orgalutran fradag, lørdag, søndag og mandag. Blodprøve på mandag morgen på Riksen og så UL på kvinneklinikken 1315 samme dag. Krysse alt vi har for at alt ser bra ut og at jeg ikke trenger påfyll! Jeg har ikke 3500,- liggende.... :gjeiper: Men, so far so good! ~*~*~*~ Mange varme tanker til søte Pusilus ~*~*~*~ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 11. januar 2011 #1312 Del Skrevet 11. januar 2011 Krysser fingrene for at eggene ser bra ut søte du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 11. januar 2011 Forfatter #1313 Del Skrevet 11. januar 2011 Krysser fingrene for at eggene ser bra ut søte du Takk kjære du. Gjør vondt å se at du klarer å glede deg på andres vegne når din egen situasjon er så mørk. Ble kort arbeidsdag for meg. Såvidt 2 timer! Kvalmen tok helt overhånd. Men det er visst en av bivirkningene på Elonva. Har også kjent stikking i magen og noe murring og hodepinen har kommet snikende. Heftig... Ligger på sofaen nå og prøver å slappe av. Noen som har erfaring med Elonva her? Jeg antar at blødningene ikke skal stoppe med det samme? For jeg blør ennå. ~*~*~*Tenker på Pusilus'en!~*~*~*~ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 11. januar 2011 #1314 Del Skrevet 11. januar 2011 Jeg finner de gledene jeg kan finne Det er godt at gode ting skjer rundt meg også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 11. januar 2011 Forfatter #1315 Del Skrevet 11. januar 2011 Manden er så gooood! Sto på kjøkkenet etter at han kom hjem og delte noen tanker og tårer. (Jeg har jo fortalt om Pusilus sin situasjon og den snikende angsten i meg...) Og så sa han noe som fikk meg til å gråte ennå mer, men på en veldig god måte. Han sa; "Jeg vet du kommer til å bli mamma jeg, Redbird" :rødme: Det fins ingen bedre for meg enn han. Han drar meg raskt opp igjen fra de mørke hullene jeg innimellom holder på å falle ned i. Kjenner stikking og murring i magen ennå. Uggen og trøtt. Imorgen er det begravelsen til farmoren til Manden. Min andre begravelse ever. Forrige var onkelen til mamma og jeg kan ikke ha vært mer en rundt 12 eller noe. Husker at det var etter at mamma begynte behandlingen for brystkreft på radiumhospitalet, husker vi møtte onkelen hennes der, han var også syk. Jaja..nå spiser vi pizza og ser på "Dragetreneren". Skal gå tilbake til Manden og kosen nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 12. januar 2011 #1316 Del Skrevet 12. januar 2011 Søte Manden din!! De mannfolka er gode å ha i sånne situasjoner. Bra at du har kommet igang med Elnova nå. Nå skjer det liksom noe! Håper på full klaff hos deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 14. januar 2011 Forfatter #1317 Del Skrevet 14. januar 2011 Aaah, så creepy det er å sette sprøyte på seg selv! :gjeiper: Jeg var så skjelven da jeg skulle sette den i låret at jeg er sikker på at jeg revi filler masse vev. Hehe! Jeg ble ihvertfall litt hoven, så antar det er noe som ble påvirket av min skjelvende lanke. Jeg vet ikke helt om jeg burde presse ut luftboblen eller ikke før jeg setter den, vil jo ikke risikere at noe av væsken går til spille! Jaja, den er ihvertfall satt og området er rødt og ømt, men det er jo normalt. Nå har jeg ihvertfall gjort det. Må jo sette neste sprøyte rett før jeg åpner butikken i morgen, så da MÅ jeg sette den på meg selv! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 14. januar 2011 Forfatter #1318 Del Skrevet 14. januar 2011 (endret) Søte Manden din!! De mannfolka er gode å ha i sånne situasjoner. Bra at du har kommet igang med Elnova nå. Nå skjer det liksom noe! Håper på full klaff hos deg honningen! Ja, han vet hva han skal si til de rette tidene, det er helt sikkert! Nå skjer det noe ja, satte første Orgalutran-sprøyte i dag, som sagt over så er det bra creepy å sette sprøyte på seg selv. hehe :gjeiper: Er alt bra med deg og den lille gutten din?? Endret 14. januar 2011 av Redbird Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 14. januar 2011 #1319 Del Skrevet 14. januar 2011 Så godt at du er i gang med stikkingen Var ganske så skjelven de første gangene jeg også, talte til tre minst ti ganger før stikket kom Det var like før sykepleieren som jeg var på opplæring hos gav meg en liten skjennepreken Jeg håper eggmodningen går strålende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 14. januar 2011 Forfatter #1320 Del Skrevet 14. januar 2011 Så godt at du er i gang med stikkingen Var ganske så skjelven de første gangene jeg også, talte til tre minst ti ganger før stikket kom Det var like før sykepleieren som jeg var på opplæring hos gav meg en liten skjennepreken Jeg håper eggmodningen går strålende Godt å være igang ja og godt å endelig ha satt den første sprøyten selv, mamma hjalp meg jo med den første. :gjeiper: Den var jo så svindyr så den turde jeg ikke ta i selv! haha! Kjente "buldring" allerede senere på dagen i dag, så håper det betyr modning i anmarsj! Fikk du opplæring du da? Hm. Fikk ikke jeg. Når vi var på riksen på infomøte så bare viste hun hvordan sprøytene så ut og fortalte grovt sett hvordan jeg skulle gjøre det. Men følte ikke akkurat at det var mye opplæring! Vet liksom ikke om jeg skal klemme ut luftboblen først eller ikke f.eks. Det står ingenting om det i pakningsvedlegget... Er egentlig et mirakel at jeg overlevde, så stresset jeg var i morges. Fått gardiner til stua av mamma idag. Lys lilla og offwhite tynne lingardiner, veeeldig fine! Men jeg må nok ønske meg strykejern og strykebrett...stiv brett i gardinene er ikke veldig fint...! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå