Zia Skrevet 28. november 2009 #1041 Del Skrevet 28. november 2009 (endret) Skjønner at det er litt ekkelt i disse prøve-tider, men det er nok ikke uvanlig at slikt skjer om man har vært litt ivrige i Det er ikke uvanlig at jeg får litt "mensmurringer" i blant etter litt kos heller - regner med at det er fordi man "pirker" rundt i samme området som der faktiske mensmurringer kommer fra.... :klø: Poenget var iallfall at jeg tror det er heeelt vanlig Endret 28. november 2009 av Zia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 28. november 2009 Forfatter #1042 Del Skrevet 28. november 2009 (endret) Ååååå neiåneineiåneiånei Utflod når jeg var på do nå...og det var farge i den. Og ikke den tjukke "vanlige" brune jeg får rett før TR. (Skal uansett ikke ha det SÅ tidlig da...Det var rosa-aktig. En mellomting mellom...rosa, rødt og oransje... ALDRI sett DEN fargen før!! Og det var I den vanlige, blanke utfloden... Å herregud......hjelp... Kan jo sikkert være rester fra den..erm...harde behandlingen igår da... Endret 28. november 2009 av Redbird Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 28. november 2009 #1043 Del Skrevet 28. november 2009 Eller festeblødning Åååååå, jeg håper det :klemmer: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 28. november 2009 Forfatter #1044 Del Skrevet 28. november 2009 Hyyyyyyyyysj, ikke si det høyt da Pupsi!! Da kan det hende det ikke går i oppfyllelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 29. november 2009 Forfatter #1045 Del Skrevet 29. november 2009 Aaaiii, menssmerter ut av det blå!! Og jeg måtte BRÅtisse! Fikk vondt i blæra og mensmurringer på samme tid, måtte regelrett hive Manden av doen. Hva er det da....? Jeg skal da ikke ha noe TR på besøk før om IHVERTFALL 6 dager.....! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 29. november 2009 #1046 Del Skrevet 29. november 2009 Guri, dette høres spennende ut synes jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 29. november 2009 Forfatter #1047 Del Skrevet 29. november 2009 Oppdaget mørkere utflod nå.... :klø: Mer brunaktig, alà det jeg pleier å få rett før TR...og DET er fremdeles for tidlig. Men nå tenker jeg i de baner igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phobaeticus Skrevet 29. november 2009 #1048 Del Skrevet 29. november 2009 Hmm... Hva skjer'a? Dette høres ut som rare greier! Du for holde oss oppdatert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*netta* Skrevet 29. november 2009 #1049 Del Skrevet 29. november 2009 Spent så spent, sug til deg no babystøv :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa76 Skrevet 29. november 2009 #1050 Del Skrevet 29. november 2009 Sender deg masse babystøv og ønsker dit peppern gror og krysser fingrene for at det er en festeblødning eller at du bare er litt sår etter kosen deres :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 29. november 2009 Forfatter #1051 Del Skrevet 29. november 2009 Takk for babystøv! Fremdeles litt farget utflod da jeg var på do... :klø: ** Vært på min første håndballkamp idag! Herrer, Lillestrøm-Vålerenga, 29-24! Utrolig gøy!!! Jobber sammmen med han som er keeper for Lillestrøm, så lovte å komme å se på denne historiske kampen. Koste meg stort! Manden også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 29. november 2009 #1052 Del Skrevet 29. november 2009 Dette hørtes veldig spennende ut! Krysser fingrene alt jeg kan for at det er festeblødning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 30. november 2009 Forfatter #1053 Del Skrevet 30. november 2009 Intet nytt under stolen idag!ingen tegn til noe utflod idag. Ihvertfall ikke farget. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 30. november 2009 #1054 Del Skrevet 30. november 2009 Så bra Håper virkelig det var en festeblødning altså Så kan du få den beste julegaven litt på forskudd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 30. november 2009 Forfatter #1055 Del Skrevet 30. november 2009 Hadde vært en suveren julegave ja. :rødme: Kun et svaaaaaaaaakt hint av lys farge i utfloden nå, men da jeg var på do for halvannen time siden eller noe så var den heeelt klar. Merkelig merkelig. Tanta skal vel være her lørdag eller søndag tenker jeg. Så får se da...kan ikke huske å ha spottet SÅ tidlig før, eller at den har vært av den fargen. :klø: Og kan fremdeles hende det kom etter fredagens herjinger der oppe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fantorangen Skrevet 30. november 2009 #1056 Del Skrevet 30. november 2009 Her skjer det ting om dagen ja Får slå meg ned å følger spent med mot IKM Jeg sender i alle fall over masse babystøv fra Fantorangen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 30. november 2009 Forfatter #1057 Del Skrevet 30. november 2009 Takk for babystøv Fantorangen! Hadde det ikke vært for signaturen din hadde jeg skjønt fint lite om hvem du var! Massivt kvise-utbrudd her. Altså, har kviser hele tiden, men nå er det skikkelig mye og irriterte og styyyyygt! Jeg er egentlig ganske vant til å ha kviser, men nå er jeg skikkelig selvbevisst..føler meg dritstygg og rød og hoven i ansiktet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luna-jenta Skrevet 30. november 2009 #1058 Del Skrevet 30. november 2009 (endret) Hei! for at TR holder seg vekk Nå synes jeg det snart kan være oss "erfarne" ferskingene sin tur til å få en gledelig overraskelse Endret 30. november 2009 av Luna-jenta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 30. november 2009 #1059 Del Skrevet 30. november 2009 Håper alt jeg kan for at disse tegnene dine er positive!! Tenk så fin julegave det kunne ha blitt ja... :rødme: *Krysser fingrene og følger spent med* Stooooor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 30. november 2009 #1060 Del Skrevet 30. november 2009 Her var det fremdeles spennende ser jeg Så gøy med en førjulsspire Krysser fingrene for at PP8 blir den magiske Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå