Gå til innhold

Redbird sitt prøveeventyr!

Redbird

Anbefalte innlegg

Skjønner at det er litt ekkelt i disse prøve-tider, men det er nok ikke uvanlig at slikt skjer om man har vært litt ivrige i :sengekos::)

Det er ikke uvanlig at jeg får litt "mensmurringer" i blant etter litt kos heller - regner med at det er fordi man "pirker" rundt i samme området som der faktiske mensmurringer kommer fra.... :klø:

:fnise: Poenget var iallfall at jeg tror det er heeelt vanlig :Nikke:

Endret av Zia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ååååå neiåneineiåneiånei

Utflod når jeg var på do nå...og det var farge i den. Og ikke den tjukke "vanlige" brune jeg får rett før TR. (Skal uansett ikke ha det SÅ tidlig da...Det var rosa-aktig. En mellomting mellom...rosa, rødt og oransje... :fnise: ALDRI sett DEN fargen før!! Og det var I den vanlige, blanke utfloden... :hakeslepp: Å herregud......hjelp... Kan jo sikkert være rester fra den..erm...harde behandlingen igår da...

Endret av Redbird
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aaaiii, menssmerter ut av det blå!! :hakeslepp: Og jeg måtte BRÅtisse! Fikk vondt i blæra og mensmurringer på samme tid, måtte regelrett hive Manden av doen. :ler:

Hva er det da....? :grine: Jeg skal da ikke ha noe TR på besøk før om IHVERTFALL 6 dager.....! :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oppdaget mørkere utflod nå.... :klø: Mer brunaktig, alà det jeg pleier å få rett før TR...og DET er fremdeles for tidlig. Men nå tenker jeg i de baner igjen. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sender deg masse babystøv :strix: og ønsker :heks: dit peppern gror og krysser fingrene for at det er en festeblødning eller at du bare er litt sår etter kosen deres :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for babystøv! :strix:

Fremdeles litt farget utflod da jeg var på do... :klø:

**

Vært på min første håndballkamp idag! :fnise: Herrer, Lillestrøm-Vålerenga, 29-24! :bolledeig::danse::duskedame: Utrolig gøy!!! :jepp: Jobber sammmen med han som er keeper for Lillestrøm, så lovte å komme å se på denne historiske kampen. ;)

Koste meg stort! Manden også! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde vært en suveren julegave ja. :rødme:

Kun et svaaaaaaaaakt hint av lys farge i utfloden nå, men da jeg var på do for halvannen time siden eller noe så var den heeelt klar. :sjenert:

Merkelig merkelig. Tanta skal vel være her lørdag eller søndag tenker jeg. Så får se da...kan ikke huske å ha spottet SÅ tidlig før, eller at den har vært av den fargen. :klø:

Og kan fremdeles hende det kom etter fredagens herjinger der oppe. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her skjer det ting om dagen ja :) Får slå meg ned å følger spent med mot IKM :popcorn:

Jeg sender i alle fall over masse babystøv

:strix::strix::strix::strix::strix::strix::strix::strix:

:klemmer: fra Fantorangen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for babystøv Fantorangen! :strix: Hadde det ikke vært for signaturen din hadde jeg skjønt fint lite om hvem du var! :fnise:

Massivt kvise-utbrudd her. :sukk: Altså, har kviser hele tiden, men nå er det skikkelig mye og irriterte og styyyyygt! :kjefte: Jeg er egentlig ganske vant til å ha kviser, men nå er jeg skikkelig selvbevisst..føler meg dritstygg og rød og hoven i ansiktet. :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! :vinke:

:duskedame: for at TR holder seg vekk :duskedame:

Nå synes jeg det snart kan være oss "erfarne" ferskingene sin tur til å få en gledelig overraskelse :strix::gravid:

:klem:

Endret av Luna-jenta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper alt jeg kan for at disse tegnene dine er positive!! Tenk så fin julegave det kunne ha blitt ja... :rødme:

*Krysser fingrene og følger spent med*

Stooooor :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...