Gå til innhold

Redbird sitt prøveeventyr!

Redbird

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:fnise: Jeg løp inn på facebook og sjekket hvem du hadde lagt til nylig, og kom inn på profilen hans. Jeg skjønner hva du mener :lur::sikle:

:fnise:

Du var kjempefin!! :jepp: Høres jo helt fantastisk ut! Skikkelig opplegg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sjenert: Søtinger. Tusen takk! :nigo:

:fnise: Jeg løp inn på facebook og sjekket hvem du hadde lagt til nylig, og kom inn på profilen hans. Jeg skjønner hva du mener :lur::sikle:

:fnise:

Du var kjempefin!! :jepp: Høres jo helt fantastisk ut! Skikkelig opplegg :)

Ikkesant??? :hoho: Han kan jeg stirre på i timesvis. :sikle:

Og jeg har TO på vennelista mi som ser HELT like ut! How lucky am I!!! :hoho:

Tusen takk. :flau: Det var helt fantastisk og! Håper de gjør dette OFTE! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen bilder fra festen og nåkkå attåt i den generelle dagboka!

Man har lov til å gå å lese og skrive der også. ;):lur::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klageinnlegg! Obs obs!

Da var jeg begynt å bli syk... :sukk: Hoste, litt sår hals og tungpustet. Så Manden fikk en pakke med Tamiflu på apoteket på vei hjem fra jobb idag. Har fått tatt pille nummer en av ti og kjenner den beryktete kvalmen lett i magen nå. :sukk:

Håper jeg blir kvitt dette fort!!! Og at det ikke utvikler seg til noen influensa. *bank i bordet* Skal jo på kino på fredag og konsert i Spektrum på lørdag... :sukk:

Men, kunne vel nesten ikke regne med annet, med over 300 gjester på senter-festen på lørdag! :dåne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klageinnlegg! Obs obs!

Da var jeg begynt å bli syk... :sukk: Hoste, litt sår hals og tungpustet. Så Manden fikk en pakke med Tamiflu på apoteket på vei hjem fra jobb idag. Har fått tatt pille nummer en av ti og kjenner den beryktete kvalmen lett i magen nå. :sukk:

Håper jeg blir kvitt dette fort!!! Og at det ikke utvikler seg til noen influensa. *bank i bordet* Skal jo på kino på fredag og konsert i Spektrum på lørdag... :sukk:

Men, kunne vel nesten ikke regne med annet, med over 300 gjester på senter-festen på lørdag! :dåne:

Tamifluen er veldig effektiv da - heldigvis. Litt som pencilin, det hjelper i løpet av en eller to tabletter. Mannen følte seg bedre etter bare en dag, og han hadde høy feber.. lurt å ta den sammen med mat så slipper du å få magetrøbbel av den.

Satser på at du blir frisk fort!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk thumbalina. :klemmer:

har heldigvis ikke feber jeg da. en nå får jeg usedvanlig sjeldent feber!

Og tar det med mat ja, Manden hadde fått beskjed om det på apoteket. Og det ser ut som om det var lurt å spise to brødskiver med pillen. Kvalmen er borte. :tommelopp:

Endret av Redbird
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom med en god-bedrings :klemmer: Håper tamifluen virker effektivt og at dere slipper unna det verste! Har tatt vaksinen pga jeg er i risikogruppen, men kan jo få det likevel hører jeg.. bare litt mildere hvis jeg får den, men syns nesten det er rart at jeg ikke har fått den som går på skole og har ikke brukt noooe desinfeksjonsmiddel av noe slag! Og folk rundt meg blir syke som bare det og de har brukt desinfeksjon og passet skikkelig på :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Super stilig antrekk da, drit misunnelig her jeg sitter :( Var å skulle shoppe litt til meg selv men noe så deprimerende altså. tenkte på overvektige da jeg var ute på shopping og det er ikke rart de ikke finner klær som passer. Gud for noen små størrelser altså, iallfall hennes og mauritz..:murvegg: Er vel ikke bare fjortisser som handler der jooo :snurt: jaja fant jo noe brukende da så ;)

GRATTIS SÅ MASSE MED DAGEN PÅ ETTERSKUDD :hoppe: For en nydelig mnd å ha bursdag i ;) Fyllte akkurat 22 selv denne mnd, den 12 faktisk :5:

Er det lenge igje til el? Er så spent så jeg krysser allt for at dere får det til denne gangen :popcorn:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Super stilig antrekk da, drit misunnelig her jeg sitter :( Var å skulle shoppe litt til meg selv men noe så deprimerende altså. tenkte på overvektige da jeg var ute på shopping og det er ikke rart de ikke finner klær som passer. Gud for noen små størrelser altså, iallfall hennes og mauritz..:murvegg: Er vel ikke bare fjortisser som handler der jooo :snurt: jaja fant jo noe brukende da så ;)

GRATTIS SÅ MASSE MED DAGEN PÅ ETTERSKUDD :hoppe: For en nydelig mnd å ha bursdag i ;) Fyllte akkurat 22 selv denne mnd, den 12 faktisk :5:

Er det lenge igje til el? Er så spent så jeg krysser allt for at dere får det til denne gangen :popcorn:

Oi, gratulerer med dagen på etterskudd da! :duskedame:

Og du er ikke på etterskudd, har bursdag idag. ;)

Vet ikke når EL er jeg. Mulig det nærmer seg nå, har hatt litt småstikkinger. :vetikke:

Gratulerer med dagen!!

:bursdag:

Gratulerer så masse med dagen!! :klemmer:

Gratulerer så mye med dagen! :bursdag:

Håper at formen din er fin, og du har en flott dag :danse:

Tuuusen takk jenter! :klemmer: all around!

Endret av Redbird
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...