Gå til innhold

Redbird sitt prøveeventyr!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde ikke festeblødning... er nok veldig individuelt akkurat det.. (som alt annet i en graviditet)

ikke lenge igjen til helga nå - så hold ut!

Skrevet

Holder ut som best jeg kan! :fnise::bond:

Skrevet
Holder ut som best jeg kan! :fnise::bond:

Spennende her inne, ønsker deg masse lykke til og håper det er en spire i magen din :klemmer:

Skrevet

Masse, masse lykke til denne PP, Redbird! Det bør være din tur nå :Nikke:

Hold ut! ;)

Skrevet
Spennende her inne, ønsker deg masse lykke til og håper det er en spire i magen din :klemmer:

Masse, masse lykke til denne PP, Redbird! Det bør være din tur nå :Nikke:

Hold ut! ;)

Takk! Godjentene :klemmer::hjerte:

Skrevet

Lykke til, Redbird :klem: Jeg har hatt messe symptomer før jeg også, helt rart hvordan man kan kjenne at noe er annerledes i kroppen, og så er det egentlig ingenting som har skjedd.

Men, det klaffer nok innen kort tid for oss uansett :jepp: Jeg setter pris på å være bare meg og mannen jeg nå. Om en stund har vi barn, og vil ha dem hele livet. Men det er NÅ vi kan gjøre hva vi vil, og ikke tenke på noen andre enn oss selv :klemmer:

Skrevet

Den tankegangen har jeg allerede vært igjennom Pupsi. :fnise: Been there, done that, i denne PP'en vil jeg ha SPIIIREE! :hoho:

Murringene økte utover ettermiddagen/kvelden. Mer stikking også. Kan bare la det falle under "mensmurring"-kategorien, men....det er ikke det samme!

Trøtt som pokker...

vondt i nakke/hode... :sukk:

og SUUUUR som rakker'n!!! (se andre bok. :fnise:)

Skrevet (endret)

Åååå, så masse bobling det skulle være nå da! Og stikker, noen ganger kjenner jeg det over hele, nesten helt opp til navelen! :dåne:

Kjennes ut som om jeg er litt "støl" i skambenet. :fnise:

Vitex'en har visst lullet inn kroppen min i et anti-smerte-teppe, for nå kjenner jeg masse nytt.. :hoho:

Endret av Redbird
Skrevet

Og her var det masse symptomer ute og gikk ja. :lol: De gangene jeg hadde mest symptomer var når jeg ikke var gravid. Begge gangene jeg ble gravid var det ingen symptomer faktisk. :klem:

Skrevet

Xer fingrene for at alle symtomene er "ekte" og at spira sitter bom fast!! Jeg hadde så mange symtomer på graviditet sist mnd, flere en ved noen tidligere pp, til og med super luktesans, men det var bare lurerier fra kroppen sin side... Til å bli sprø av, så nå har jeg jekka ned forventningene og prøver å la være å kjenne etter.. selvfølgelig ikke lett når en så inderlig ønsker at denne gangen - denne gangen må det gå bra!!

Skrevet

Jeg står ikke til ansvar for hva jeg skrev i går kveld.

Jeg var overtrøtt og grinete, jeg avskriver meg alt ansvar! :Nikke:

Det er ugyldig! :fnise:

Skrevet

Murphys lov er no dritt.

Går en ting galt går alt galt.

Jeg må jobbe på fridagene mine, idag og imorgen (og jobber lørdag i tillegg), Ruter føkker opp reisetidene mine til jobb

og det var rødbrun utflod da jeg var på do nå.

:kjempesinna:

Skrevet
:kose: Uff da :( Da er det lov å være sur.
Skrevet

Hvordan går det, har TR :heks: kommet for fullt?

Snaaaaart blir det vår tur også skal du se :strix::klemmer:

Skrevet

Usja - høres ikke bra ut! Noen dager er bare kjipe, men du får uansett ha god helg. Unn deg noe fint eller godt, så humøret får en liten boost!

Skrevet

Du får ha en riktig god helg, så håper vi TR holder seg unna denne gangen og at NÅ sitter endelig spiren :)

:hug:

*BaByStØv*

Skrevet (endret)

Oi..så mange besøk jeg fikk da..! :sjenert: Godingene. :rødme:

:klemmer:

:klemmer:

Hvordan går det, har TR :heks: kommet for fullt?

Snaaaaart blir det vår tur også skal du se :strix::klemmer:

Må vel si at heksa har kommet for fullt ja. :sukk:

Vet ikke om det blir vår tur jeg. :vetikke: Før vi ble prøvere var Manden kjempeskeptisk og var overbevist om at han ikke kunne få barn mens jeg var megapositiv. Nå er det omvendt..! :murvegg:

:klemmer: tilbake!

Usja - høres ikke bra ut! Noen dager er bare kjipe, men du får uansett ha god helg. Unn deg noe fint eller godt, så humøret får en liten boost!

Etter arbeidsdagen imorgen skal jeg gjøre mitt beste for å ha en god helg! :hoppe: Nå kan jeg jo nesten unne meg noe fint også, har fått utbetalingsgiro fra NAV med trygdepengene jeg skulle få igjen etter tannlegebesøket og Manden fikk meget forsinket bryllupsdagsgave på jobben idag, gavekort på 100,- som kan brukes i alle butikker! :strix:

Humøret får en boost av dere søtinger! :rødme:

Du får ha en riktig god helg, så håper vi TR holder seg unna denne gangen og at NÅ sitter endelig spiren :)

:hug:

*BaByStØv*

Lille boblen satt ikke denne gangen. :trist: Men neste gang. Gir ikke opp..! :)

Du må ha en fin helg du også! Send en liten varm tanke til spiren din fra meg! :rødme:

Endret av Redbird
Skrevet

Det var synd! :klemmer: Kanskje ikke så dumt å tempe litt igjen, slik at du kan holde orden på EL? tenkte bare HVIS du skulle komme til det punktet at du vil sjekke ut noe hos legen, så har du noe dokumentasjon å komme med... men dere er jo forsåvidt laaaangt fra det punktet enda da... er jo faktisk ganske så normalt med en del prøveperioder før det er grunn til mistanke om noe galt.

Syns du skulle utnytte dette til å ta svineinfluensavaksinen før du blir gravid, så slipper du det dilemma jeg sitter i nå.. :tristbla: Så det er nå i alle fall et stort lyspunkt i disse influensatider! :klemmer:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...