pleiepike Skrevet 23. september 2009 #701 Del Skrevet 23. september 2009 DUMME DUMME DUMME DUMME TR!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 23. september 2009 #702 Del Skrevet 23. september 2009 Du kan ha hatt en syklus på 24 dager ja, er ikke veldig uvanlig at man får noen korte og noen lange sykluser. Hvor lange pleier syklusene dine å være??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 23. september 2009 Forfatter #703 Del Skrevet 23. september 2009 De har stort sett ligger på 27-28 dager. En gang var den 26 dager. Men jeg syns det nå var veeeldig kort...! Tenker på lutealfase og slikt...den kan da umulig ha vært lang nok nå... Masse mensvondt nå.... Krampeaktige smerter i korsryggen og - Fy F***!! Og blødde igjen da jeg var på to i stad.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 23. september 2009 #704 Del Skrevet 23. september 2009 Det kan være en engangsgreie at du har så kort syklus nå. Jeg har hatt noen superkorte innimellom selv og lurt litt på hva dette var. Jeg vil anbefale deg å ta det helt med ro, ikke bekymre deg for mye. Om du får flere slike korte sykluser derimot får du ta det opp med legen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
thumbalina Skrevet 23. september 2009 #705 Del Skrevet 23. september 2009 på TR Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 23. september 2009 Forfatter #706 Del Skrevet 23. september 2009 Det kan være en engangsgreie at du har så kort syklus nå. Jeg har hatt noen superkorte innimellom selv og lurt litt på hva dette var. Jeg vil anbefale deg å ta det helt med ro, ikke bekymre deg for mye. Om du får flere slike korte sykluser derimot får du ta det opp med legen. Okey. Takk. Da skal jeg ikke uroe meg. Får håpe det er et engangstilfelle ja! DUMME DUMME DUMME DUMME TR!!!! på TR Ja... dumme dumme TR...! Takk jenter :rødme: på dere også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 23. september 2009 #707 Del Skrevet 23. september 2009 (endret) Ikke bra me mensensmerter! Godt de går over etterhvert.. Men kjedelig når de først er der Du får finne varmepose og legge den på magen eller ryggen.. Det er en god lindring Endret 23. september 2009 av pleiepike Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa76 Skrevet 23. september 2009 #708 Del Skrevet 23. september 2009 Bare innom for å gi deg en trøste klem Utrolig kjedelig med TR da Jeg hadde håpet det var din tur nå så flink som du har vært og ikke stresset denne mnd Men da får vi bare håpe det beste neste syklus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 23. september 2009 #709 Del Skrevet 23. september 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 23. september 2009 Forfatter #710 Del Skrevet 23. september 2009 Bare innom for å gi deg en trøste klem Utrolig kjedelig med TR da Jeg hadde håpet det var din tur nå så flink som du har vært og ikke stresset denne mnd Men da får vi bare håpe det beste neste syklus Takk! Hadde håpet på det jeg og...men, jeg er ikke en av de heldige denne gangen heller nei... Heier på neste syklus! *** pusilus'en tilbake! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 23. september 2009 #711 Del Skrevet 23. september 2009 Dumme tante Jeg pleier alltid å ha 25 dagers syklus, og den har vært 24 dager noen ganger også. Men nå ser det ut til at min har blitt lengre, for jeg har ikke hatt EL når jeg skal. Tror ikke det hvertfall. Det er sikkert helt normalt, det er bare det at vi ikke følger så nøye med når vi ikke prøver å bli gravide Utrolig teit at kom! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
enatupp Skrevet 23. september 2009 #712 Del Skrevet 23. september 2009 Slem TR... Bedre lykke neste gang! er ikke det noe?!? 'BaByStØv* (i bøtter og spann) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 27. september 2009 Forfatter #713 Del Skrevet 27. september 2009 Er litt bekymret for vekten min nå...Etter narkosen hos tannlegen for snart en måned siden har vekta sakte men sikkert sunket...I morges veide jeg 56.8. Og jeg er ca 174 høy (Manden målte meg nå). Det gir meg en BMI på 18, og normalvektig begynner på 18.5... Jeg tror jeg veier litt mindre nå enn jeg gjorde da vi giftet oss i september i fjor...! Det er ikke bra... Jeg spiser jo normalt...tror jeg da...! Men jeg har spist mindre snop etter tannlegen...og jeg er frøken sukkertann... Blødningene mine har også så godt som stoppet opp og idag er jo bare dag 4 !! Var bare mørk-mørk utflod/"rester" å se i bindet i går og jeg blør bare når jeg er på do.... Vet jo at om man er for tynn så kan man slite med å bli gravid.... Var på middag hod mamma igår og hun sa at hun kunne kjenne det på ansiktet mitt, at jeg har gått ned i vekt... Magen er så rar også...føler meg nesten litt stinn og oppblåst etter bare en skive med polarbrød til frokost....Føler jeg ikke syk på noen måte *bank i bordet* syns bare kroppen er rar..... :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 27. september 2009 #714 Del Skrevet 27. september 2009 Er du bekymret for vekten din så ta kontakt med legen din og snakke med h*n om det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
enatupp Skrevet 27. september 2009 #715 Del Skrevet 27. september 2009 Er du bekymret for vekten din så ta kontakt med legen din og snakke med h*n om det. Signerer denne! Det er nok helt sikkert det beste!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 27. september 2009 Forfatter #716 Del Skrevet 27. september 2009 Går jeg noe mer ned nå, så gjør jeg det ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
thumbalina Skrevet 27. september 2009 #717 Del Skrevet 27. september 2009 Kan jo være noe stoffskiftegreier eller noe du ikke tåler?? får satse på at det går over - hvis ikke så må du komme deg til legen! Ikke bra å være for tynn.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 27. september 2009 #718 Del Skrevet 27. september 2009 Huff da, kanskje høre me legen hva som skjer?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 28. september 2009 Forfatter #719 Del Skrevet 28. september 2009 Hvem har brukt innsiden av korsryggen min som rivjern? :dåne: Fatter ikke hvorfor den er så vond nå... ** Pokker og, Manden klarte å lure seg til litt imorges. Egentlig hater jeg å våkne av at han...*kremt* klår, men nå klarte han jaggu å lure meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa76 Skrevet 2. oktober 2009 #720 Del Skrevet 2. oktober 2009 Hvem har brukt innsiden av korsryggen min som rivjern? :dåne: Fatter ikke hvorfor den er så vond nå... ** Pokker og, Manden klarte å lure seg til litt imorges. Egentlig hater jeg å våkne av at han...*kremt* klår, men nå klarte han jaggu å lure meg. Hvordan går det med deg? Hehe, ikke bestandig det er like beleielig å bli vekket av en klående mann nei Men bra han klarte lure deg da :gjeiper: Ha en fin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå