Gå til innhold

Redbird sitt prøveeventyr!

Redbird

Anbefalte innlegg

:duskedame::duskedame::duskedame::duskedame: Innom med litt jentebabystøv - kanskje det er ekstra kraftig?????

Hurrrraaa for jentestøv! :tommelsmil: Var nettopp inne i boka di og leste; FANTASTISK!! :klemmer: Er skikkelig rørt. :rødme: Hvordan skal det gå når tulla di blir født; kommer til å tute verre jeg. :fnise:

*Tar imot MASSSEEE støv - av begge typer, så lenge det er BABYstøv!! *;)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:hallo:

Grattis med nytt nick!!

Jeg følger videre jeg, selv om det ikke er så ofte jeg får tid til å stikke innom lengre... Høsten er i anmarsj og på jobben er det nok å gjøre!!

Fyker videre for å oppdatere meg...

Ha en fin torsdag!!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hallo:

Grattis med nytt nick!!

Jeg følger videre jeg, selv om det ikke er så ofte jeg får tid til å stikke innom lengre... Høsten er i anmarsj og på jobben er det nok å gjøre!!

Fyker videre for å oppdatere meg...

Ha en fin torsdag!!

Takk! :klemmer: Godt å se at jeg ikke har mistet deg selv om jeg heter noe annet da. ;)

You are dearly missed!! :jepp:

Ha en fin-fin torsdag du også, snart er det juuulll! :ler:

Masse stikking på høyre side, så langt idag.. :sukk: Fremdeles "normal" farge på utflod...(!) Tørr ikke si det høyt... :sprettoy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse stikking på høyre side, så langt idag.. :sukk: Fremdeles "normal" farge på utflod...(!) Tørr ikke si det høyt... :sprettoy:

Så spennende Redbird, håper det er din tur denne gang :klem: På det fjerde skal det skje!!

Ventetiden mellom EL og IKM er så laaaaaang, men nå er det heldigvis ikke mange dagene igjen før du kan teste.

:strix: Etterlater litt babystøv siden jeg først er innom...

Endret av Rosa76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende Redbird, håper det er din tur denne gang :klem: På det fjerde skal det skje!!

Ventetiden mellom EL og IKM er så laaaaaang, men nå er det heldigvis ikke mange dagene igjen før du kan teste.

:strix: Etterlater litt babystøv siden jeg først er innom...

På det fjerde skal det skje ja! Liker sånt! :tommelsmil:

Ventetiden er drøy ja, vil heller ha en ventetid på 9 måneder. ;)

Tar imot støv med ååååpne armer! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og en siste ting: Masse stikking på høyre side ennå. :dåne: Helt nederst. Masse masse...kjenner noen tak skikkelig godt...!

Endret av Redbird
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ubehag i høyre side ennå, om ikke så kraftig som igår, men jeg kjenner det! Lys, normal utflod ennå.

hehe...Tisset før jeg la meg rundt kl elleve, oppe igjen rundt tre-tiden og halv ti, da jeg sto opp. :fnise: Skikkelig tissatrengt ja. :hoho:

*skal ikke jobbe før tirsdag! :danse: *

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deilig med jobbfri så lenge. Har jo selv hatt ferie denne uken, men har ikke veldig lyst til å gå på jobb igjen på mandag.

Tissatrengt... :klø: spennende da, selvom det kan være psykisk at du tisser så mye. :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:duskedame: for langfri!!! :nigo:

Kan være mange grunner til at du tisser så møe. Men håper at det er en god grunn!! :jepp:

:popcorn:

Endret av pleiepike
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja legger ikke så mye i at jeg tisser så mye, men bare skriver det som skjer her jeg, må jo holde boka vedlike med noe i denne dø-tiden før IKM. :hoho:

Endret av Redbird
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...