Redbird Skrevet 26. august 2009 Forfatter #601 Del Skrevet 26. august 2009 Innom med litt jentebabystøv - kanskje det er ekstra kraftig????? Hurrrraaa for jentestøv! Var nettopp inne i boka di og leste; FANTASTISK!! Er skikkelig rørt. :rødme: Hvordan skal det gå når tulla di blir født; kommer til å tute verre jeg. *Tar imot MASSSEEE støv - av begge typer, så lenge det er BABYstøv!! * Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 26. august 2009 Forfatter #602 Del Skrevet 26. august 2009 Passert 600 innlegg............ Godt å se at dere liker dere i boka mi. :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 26. august 2009 #603 Del Skrevet 26. august 2009 Weee for 600!! 600 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*netta* Skrevet 26. august 2009 #604 Del Skrevet 26. august 2009 Håper det er noe på gang nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 27. august 2009 Forfatter #605 Del Skrevet 27. august 2009 Håper det jeg og! Har fremdeles ikke noe særlig med symptomer. *bank i bordet* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mjau-mjau Skrevet 27. august 2009 #606 Del Skrevet 27. august 2009 Grattis med nytt nick!! Jeg følger videre jeg, selv om det ikke er så ofte jeg får tid til å stikke innom lengre... Høsten er i anmarsj og på jobben er det nok å gjøre!! Fyker videre for å oppdatere meg... Ha en fin torsdag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 27. august 2009 Forfatter #607 Del Skrevet 27. august 2009 Grattis med nytt nick!! Jeg følger videre jeg, selv om det ikke er så ofte jeg får tid til å stikke innom lengre... Høsten er i anmarsj og på jobben er det nok å gjøre!! Fyker videre for å oppdatere meg... Ha en fin torsdag!! Takk! Godt å se at jeg ikke har mistet deg selv om jeg heter noe annet da. You are dearly missed!! Ha en fin-fin torsdag du også, snart er det juuulll! ********************************** Masse stikking på høyre side, så langt idag.. Fremdeles "normal" farge på utflod...(!) Tørr ikke si det høyt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 27. august 2009 #608 Del Skrevet 27. august 2009 :popcorn: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa76 Skrevet 27. august 2009 #609 Del Skrevet 27. august 2009 (endret) Masse stikking på høyre side, så langt idag.. Fremdeles "normal" farge på utflod...(!) Tørr ikke si det høyt... Så spennende Redbird, håper det er din tur denne gang På det fjerde skal det skje!! Ventetiden mellom EL og IKM er så laaaaaang, men nå er det heldigvis ikke mange dagene igjen før du kan teste. Etterlater litt babystøv siden jeg først er innom... Endret 27. august 2009 av Rosa76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 27. august 2009 #610 Del Skrevet 27. august 2009 Så spennende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
thumbalina Skrevet 27. august 2009 #611 Del Skrevet 27. august 2009 Ja lover jo bra dette =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 27. august 2009 Forfatter #612 Del Skrevet 27. august 2009 Ja lover jo bra dette =) Håper du har rett! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 27. august 2009 Forfatter #613 Del Skrevet 27. august 2009 Så spennende Redbird, håper det er din tur denne gang På det fjerde skal det skje!! Ventetiden mellom EL og IKM er så laaaaaang, men nå er det heldigvis ikke mange dagene igjen før du kan teste. Etterlater litt babystøv siden jeg først er innom... På det fjerde skal det skje ja! Liker sånt! Ventetiden er drøy ja, vil heller ha en ventetid på 9 måneder. Tar imot støv med ååååpne armer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 27. august 2009 Forfatter #614 Del Skrevet 27. august 2009 (endret) Og en siste ting: Masse stikking på høyre side ennå. :dåne: Helt nederst. Masse masse...kjenner noen tak skikkelig godt...! Endret 27. august 2009 av Redbird Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
thumbalina Skrevet 27. august 2009 #615 Del Skrevet 27. august 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gaupa Skrevet 27. august 2009 #616 Del Skrevet 27. august 2009 Spennende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 28. august 2009 Forfatter #617 Del Skrevet 28. august 2009 Ubehag i høyre side ennå, om ikke så kraftig som igår, men jeg kjenner det! Lys, normal utflod ennå. hehe...Tisset før jeg la meg rundt kl elleve, oppe igjen rundt tre-tiden og halv ti, da jeg sto opp. Skikkelig tissatrengt ja. *skal ikke jobbe før tirsdag! * Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 28. august 2009 #618 Del Skrevet 28. august 2009 Deilig med jobbfri så lenge. Har jo selv hatt ferie denne uken, men har ikke veldig lyst til å gå på jobb igjen på mandag. Tissatrengt... :klø: spennende da, selvom det kan være psykisk at du tisser så mye. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 28. august 2009 #619 Del Skrevet 28. august 2009 (endret) for langfri!!! Kan være mange grunner til at du tisser så møe. Men håper at det er en god grunn!! Endret 28. august 2009 av pleiepike Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 28. august 2009 Forfatter #620 Del Skrevet 28. august 2009 (endret) Hehe, ja legger ikke så mye i at jeg tisser så mye, men bare skriver det som skjer her jeg, må jo holde boka vedlike med noe i denne dø-tiden før IKM. Endret 28. august 2009 av Redbird Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå