mjau-mjau Skrevet 6. august 2009 #461 Del Skrevet 6. august 2009 Så....kanskje jeg bare er ekstra heit denne måneden...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 6. august 2009 Forfatter #462 Del Skrevet 6. august 2009 (endret) I be hawt! Skulle ønske jeg ikke blødde så mye. :klø: Lenge siden det var slik. Helga før jeg har IKM så er Manden i Ålesund med fotballaget...jeg vurderer sterkt å bo hjemme hos mamma eller pappa noen dager etter at han kommer hjem, sånn tilfelle-rottefelle at jeg skulle være gravid og sånn tilfelle-rottefelle han skal ha klart å dra på seg svineinfluensa...Hm...Litt skummelt å tenke på altså. Endret 7. august 2009 av trinemor83 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mca Skrevet 6. august 2009 #463 Del Skrevet 6. august 2009 ååå! Her var det spennende inne, og så lei meg jeg ble for at tanta kom til deg!! Arg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mjau-mjau Skrevet 7. august 2009 #464 Del Skrevet 7. august 2009 I be hawt! Skulle ønske jeg ikke blødde så mye. :klø: Lenge siden det var slik. Helga før jeg har IKM så er Manden i Ålesund med fotballaget...jeg vurderer sterkt å bo hjemme hos mamma eller pappa noen dager etter at han kommer hjem, sånn tilfelle-rottefelle at jeg skulle være gravid og sånn tilfelle-rottefelle han skal ha klart å dra på seg svineinfluensa...Hm...Litt skummelt å tenke på altså. Huff, denne svineinfluensaen... ( nå hørtes jeg ut som jeg hadde levd lenge og lenger enn langt ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
thumbalina Skrevet 7. august 2009 #465 Del Skrevet 7. august 2009 Jeg er også litt småskeptisk til denne influensaen. ikke fordi jeg tror så hardt på mediahypen - men fordi influensa og feber generelt ikke er så bra når en er gravid... i alle fall ikke høy feber! jeg har kjøpt meg ekstra c vitaminer og hvitløkskapsler så skal jeg i alle fall gjøre mitt for å ha litt ekstra immunforsvar =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mca Skrevet 7. august 2009 #466 Del Skrevet 7. august 2009 Skjønner deg veldig godt!! Er lov å være redd for den med tanke på graviditet!! Er det selv jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SøsterLiten Skrevet 7. august 2009 #467 Del Skrevet 7. august 2009 Så....kanskje jeg bare er ekstra heit denne måneden...? Rett og slett heit!! Jah! Dumme dumme TR!!! Sier som jeg sa til Noli: Skjønner ikke TR at hun ikke er invitert hjem til deg lenger??? Ha en fin helg! Håper du ikke har så ille menssmerter og MASSE lykke til i neste PP!! Lager en cheerleading squad-til deg jeg: :duskedame: :duskedame: :duskedame: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 7. august 2009 Forfatter #468 Del Skrevet 7. august 2009 Rett og slett heit!! Jah! Dumme dumme TR!!! Sier som jeg sa til Noli: Skjønner ikke TR at hun ikke er invitert hjem til deg lenger??? Ha en fin helg! Håper du ikke har så ille menssmerter og MASSE lykke til i neste PP!! Lager en cheerleading squad-til deg jeg: :duskedame: :duskedame: :duskedame: Takk søte du!! Tror jeg skal få hemmelig adresse...da kan ikke tanta finne meg! Menssmerter? Hva er det? Har jo ikke hatt NOE denne gang, med unntak av den morgenen TR kom, men da hadde jge lagt meg for å sove noen timer til og da jeg sto opp var det jo så godt som borte. :klø: Og nå: Ja nå blør jeg jo så godt som NADA! Hva skjer'a?? Jeg er jo bare på dag 3 jo! Det kan da ikke være nomalt.....! Har ingenting i hverdagen min som kan tilsi bortgang av TR. Ikke noe voldsomt stress-nivå på jobb, har det fint med Manden, familien.... :klø: Nå må noen si noe mamma-beroligende-aktig snart før paranoiaen tar helt overhånd.....! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
thumbalina Skrevet 7. august 2009 #469 Del Skrevet 7. august 2009 Er nok bare kroppen som bruker litt tid på å komme i gjenge! Neste syklus er helt sikkert helt normal - dvs vi håper jo ikke det blir noen neste gang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 7. august 2009 Forfatter #470 Del Skrevet 7. august 2009 Men teite syklusen da...! Den har jo vært så fin siden pilleslutt....! Ikke lange sykluser i det hele tatt, normal blødning..dummedumme tanta!! Vi håper det ikke blir noen neste syklus ja! Skal jo få hemmelig adresse...tanta skal ikke finne meg nå nei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 9. august 2009 Forfatter #471 Del Skrevet 9. august 2009 Da har gjestene kommer og gått. De sov over allikevel, da vi fant ut vi hadde det så kos og vi ikke kommer til å se dem på en lang stund! Og nå har det skjedd med meg det som skjer med mange andre prøvere. Kjente i nær familie forteller de er gravide... Denne gangen var det da min fetter og kjæresten hans, de som var på besøk. Jeg ble jo selvfølgelig kjempeglad på deres vegne! Hun er 7 uker på vei og de er fremdeles litt redd for å miste. De fortalte det til oss nå fordi de ville gjerne ha meg og Manden som gudmor og gudfar! :rødme: Ble såååå glad! Vi var de første de spurte av de 6 de skal ha. :rødme: Veldig stolt jeg nå! Pratet da naturligvis litt om av vi prøver også og fikk masse gode tips og råd. Veldig godt å få pratet face to face med en som er gravid, det gjør visse ting litt klarere og lettere å forstå for meg. De var ikke egentlig besvisse prøvere de da. (naturligvis. Er jo de som alltid blir lett gravide. :dåne:) Hun sluttet på pillen fordi hun ble så dårlig av dem, for en god stund siden og det eneste de tenkte var at nå kunne det skje, siden de ikke brukte noe annet av beskyttelse. Men selv om det ikke var planlagt så var det jo tatt imot med glede da. Er ihvertfall veldig glad på deres vegne og veldig rørt over at de ville ha meg som gudmor! :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mjau-mjau Skrevet 10. august 2009 #472 Del Skrevet 10. august 2009 Så koselig med besøk!! Også spørsmål om å være gudforeldre da - så hyggelig!! :rødme: Ja er det ikke typisk med alle som blir gravide rundt deg når du selv prøver!! I helga fikk jeg også den opplevelsen... Ei av venninnene mine ploppet nyheten også fikk jeg også vite om ei på jobben... Kjenner et stikk av misunnelse ja... Ha en fortsatt fin mandag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 10. august 2009 Forfatter #473 Del Skrevet 10. august 2009 Ja det var veldig hyggelig at vi ble spurt. og vi sa ja selvfølgelig. Jepp, er en klisjé det der, man blir prøver og så blir "ALLE" du kjenner gravide.. :dåne: *** TR er ihvertfall over for denne gang! Vi kjører vel på fra fredag av tenker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 11. august 2009 #474 Del Skrevet 11. august 2009 Måtte jo inn her og besøke deg også!!! Håper det klaffer for dere snart også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa76 Skrevet 11. august 2009 #475 Del Skrevet 11. august 2009 Etter vært innom å besøkt dagboken din noen ganger, tenkte jeg det var på tide å si hei Fikk oppklart en del forkortelser jeg lurte på av å lese dagboken din, så takk for det Kjenner meg så mye igjen i de følelsene du beskriver i forbindelse med prøvingen. Jeg er nå inne i PP2, etter TR kom på lørdag. Ble så skuffet selvfølgelig, tiltross for at jeg vet at det kun er 25% ca som lykkes på første forsøk. Men satser på at vi lykkes snart Heier på deg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 11. august 2009 Forfatter #476 Del Skrevet 11. august 2009 Etter vært innom å besøkt dagboken din noen ganger, tenkte jeg det var på tide å si hei Fikk oppklart en del forkortelser jeg lurte på av å lese dagboken din, så takk for det Kjenner meg så mye igjen i de følelsene du beskriver i forbindelse med prøvingen. Jeg er nå inne i PP2, etter TR kom på lørdag. Ble så skuffet selvfølgelig, tiltross for at jeg vet at det kun er 25% ca som lykkes på første forsøk. Men satser på at vi lykkes snart Heier på deg også Hei Rosa! Så hyggelig med nye lesere i boka mi! Ja, det blir lett en skikkelig berg-og-dal-bane i følelsene gjennom disse periodene, blir aldri helt klok på hvordan jeg reagerer. Er bare i PP4 nå, så kan vel bare bli verre.. Skal heie på deg også! Håper dere lykkes fort! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
enatupp Skrevet 11. august 2009 #477 Del Skrevet 11. august 2009 Dere får stå på med masse Denne PP, så sitter nok spiren før du vet ordet av det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 11. august 2009 Forfatter #478 Del Skrevet 11. august 2009 Slagplanen er lagt frem allerede! Manden vet når han må prestere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
thumbalina Skrevet 11. august 2009 #479 Del Skrevet 11. august 2009 Er jo bare å begynne nå da.. tilfelle EL er litt tidlig ute.. :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 12. august 2009 Forfatter #480 Del Skrevet 12. august 2009 Rare kropp... I går kveld oppdaget jeg at det var kommet mye brun utflod. Spotting altså...Og har ikke hatt noe etter at TR var over og den var jo over på søndag. Plutselig kom det masse liksom! Og da jeg sto opp med Manden imorges fordi jeg måtte tisse hadde jeg menssmerter da jeg gikk å la meg igjen! :klø: Og det var ikke EL ihvertfall. Raaaaaart.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå