Gå til innhold

Redbird sitt prøveeventyr!

Redbird

Anbefalte innlegg

Det kan nok være en av grunnene til at du er kvalm - det at du ikke har spist så mye i dag. Du må passe på deg selv - tenk om det er en liten spire i magen din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hm, det kan nok hende. Men jeg pleier aldri å bli kvalm når jeg ikke spiser ofte nok. Blir bare skrubbsulten! :ler: Har dessverre aldri vært flink til å spise lunsj og kveldsmat. :flau: Men skal bli bedre nå, tar med meg knekkebrød på jobb! :Nikke:

Altså, nå må jeg fortelle noe dere sikkert vil synes er ekkelt...men jeg forteller det allikevel. :ler:

Hadde wienerpølser til middag og gryta sto på bordet. Fikk spist min porsjon jeg, men etterpå syns jeg det var en skikkelig ekkel lukt i rommet! Den ble bare verre og verre og jeg snuste rundt for å prøve å finne kilden, men fant den ikke.

Så da tenkte jeg at det kanskje var pølsevannet, så jeg fjernet og tømte kjelen og nå er lukta på vei bort.

Det var en lukt jeg kun kan beskrive som en blanding mellom fjøs og kattetiss...... :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, det kan nok hende. Men jeg pleier aldri å bli kvalm når jeg ikke spiser ofte nok. Blir bare skrubbsulten! :ler: Har dessverre aldri vært flink til å spise lunsj og kveldsmat. :flau: Men skal bli bedre nå, tar med meg knekkebrød på jobb! :Nikke:

Altså, nå må jeg fortelle noe dere sikkert vil synes er ekkelt...men jeg forteller det allikevel. :ler:

Hadde wienerpølser til middag og gryta sto på bordet. Fikk spist min porsjon jeg, men etterpå syns jeg det var en skikkelig ekkel lukt i rommet! Den ble bare verre og verre og jeg snuste rundt for å prøve å finne kilden, men fant den ikke.

Så da tenkte jeg at det kanskje var pølsevannet, så jeg fjernet og tømte kjelen og nå er lukta på vei bort.

Det var en lukt jeg kun kan beskrive som en blanding mellom fjøs og kattetiss...... :skratte:

:sjokk: hørtes ekkelt ut.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja gjett'a!! :ler: Og nå lukter jeg det igjen!! :dåne: Måtte ty til nesespray. 1) for å lukte noe annet. :ler: 2) Kanskje det er den delvis snørrete nesa mi som gjør det??

:skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja gjett'a!! :ler: Og nå lukter jeg det igjen!! :dåne: Måtte ty til nesespray. 1) for å lukte noe annet. :ler: 2) Kanskje det er den delvis snørrete nesa mi som gjør det??

:skratte:

Hehe, er du tett i nesa er det store muligheter for at det påvirker din luktesans som igjen gjør deg kvalm :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tett i nesa blir kanskje feil å si. Nyser endel, så da snørrer jeg også, men er egentlig ikke tett i den forstand.

Luktesansen og kvalmen har nok ingen sammenheng, kvalm har jeg vært titt og ofte! :ler: Men, desperate times calls for desperate measures! :ler: Nesespray lukter det også! :ler: Men den lukta kjenner jeg bare når jeg sitter i sofaen... :klø:

Herregud så mye rart som skal skje da... :ler:

Endret av trinemor83
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tett i nesa blir kanskje feil å si. Nyser endel, så da snørrer jeg også, men er egentlig ikke tett i den forstand.

Luktesansen og kvalmen har nok ingen sammenheng, kvalm har jeg vært titt og ofte! :ler: Men, desperate times calls for desperate measures! :ler: Nesespray lukter det også! :ler: Men den lukta kjenner jeg bare når jeg sitter i sofaen... :klø:

Herregud så mye rart som skal skje da... :ler:

Hehe, jeg har iallefall sånn at når jeg er tett i nesa el noe i den duren at det påvirker min nese på en eller annen måte er jeg kvalm.. :ler: Santser på at det er "god" kvalme du har :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testen idag var negativ.....

Syklusen har vel "normal" lendge denne gangen da. 28 dager istedenfor 25/26...

Æsj så skuffa jeg måtte bli da....hadde puls i 120 og sa til meg selv at jeg kom til å bli skuffet.....og her sitter jeg..

Tempen var 36.15.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testen idag var negativ.....

Syklusen har vel "normal" lendge denne gangen da. 28 dager istedenfor 25/26...

Æsj så skuffa jeg måtte bli da....hadde puls i 120 og sa til meg selv at jeg kom til å bli skuffet.....og her sitter jeg..

Tempen var 36.15.

:hug: stakkar deg.. Men testen min var også negativ, ventet en uke og vips var den jo kjempe positiv :) Så krysser fingrene for at heksa ikke dukker opp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hug: stakkar deg.. Men testen min var også negativ, ventet en uke og vips var den jo kjempe positiv :) Så krysser fingrene for at heksa ikke dukker opp :)

Takk :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får bare smøre deg med tålmodighet og vente til etter IKM (dag 28) er ikke tanta kommet da får du teste igjen. Er mange som ikke får positive tester før etter IKM. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får bare smøre deg med tålmodighet og vente til etter IKM (dag 28) er ikke tanta kommet da får du teste igjen. Er mange som ikke får positive tester før etter IKM. :klemmer:

Nei sant det, jeg testet jo ikke positivt før to dager etter IKM, og det var med CB digital som er ekstra sensitiv.. men prøvde ikke med billigtest heller da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dere har naturligvis helt rett damer... :Nikke: Takk :)

I hodet mitt får jeg det heller ikke til å stemme at jeg skal få besøk av tanta denne gangen....Kjenner jo kroppen min, ihvertfall relativt godt og ingenting stemmer overens med tidligere PP'er da TR har kommet...

Jeg er egentlig skikkelig clueless denne gangen..! :klø:

Og jeg ble KVALM under frokosten idag! :kjefte: Måtte hive halvannet knekkebrød! :dåne: Sulten begynner å melde seg allerede. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk cypress! :hug:

Jeg har fått en svaaahaaaak strek på en EL-test jeg nå. :klø:

Den er så svak at jeg nesten tenker "Innbiller jeg meg dette??" men nei, det er en svaaaaaaaaak strek der! Og den har alltid vært like blendahvit som graviditetsstripsene når jeg ikke er i nærheten av EL! :ler:

Hvordan tolker man det da liksom?? :klø:

Prøvde å ta noen bilder, men dårlig kamera på mobilen gjør at streken ikke syns noe særlig akkurat...

post-28777-1249310841_thumb.jpg

Syns nesten ikke på dette dårlige bildet. Men så den jeg altså... ;)

Det hadde nok heller ikke gått de fulle 5 minuttene da jeg tok bildet, for nå er den sterkere.

Veeet jeg skal vente med å teste, jaaaddaaa (you know who you are. ;) ) men, måtte på do da jeg kom hjem og tenkte "When in Rome!" :ler:

Endret av trinemor83
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fordi Rán og Thumbalina er sjefen over meg og jeg har fått beskjed om å vente. :fnise: (MenJegHarKjøptCBDigitalVetIkkeOmJegKlarerÅLaVæreImorgenTidlig!) :ler:

En annen ting: Den utfloden jeg har (som kun viser seg ved dobesøk) er litt sånn blank-med-litt-rød/brunt-i- :klø: Ligner INGENTING på det jeg pleier å ha før TR!

Og kvalm. Den kommer enten om jeg er sulten, spiser eller etter at jeg har spist. :dåne:

Endret av trinemor83
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta testen, ta testen! Du holder oss på pinebenken.. Ikke bry deg om hva de andre sier!! :fnise: Har ikke vært innom dagboka di før nå (tror jeg), men blir så spent uansett! Masse lykke til i hvert fall! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta testen, ta testen! Du holder oss på pinebenken.. Ikke bry deg om hva de andre sier!! :fnise: Har ikke vært innom dagboka di før nå (tror jeg), men blir så spent uansett! Masse lykke til i hvert fall! :hoppe:

:velkommen: skal du være uansett Bestee! :) Hmmm..jeg får kanskje teste imorgen tidlig daaaa....Sssssshh! Ikke si noe til Rán!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...