*netta* Skrevet 3. august 2009 #421 Del Skrevet 3. august 2009 Skal ikke si noe, blir spennende i morgen tidlig da Da skal jeg innom her iallfall Heier for positivt resultat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 3. august 2009 Forfatter #422 Del Skrevet 3. august 2009 Takk *netta*! Satt å så på de siste ti minuttene av "Jordmødrene" nå, som går i reprise og i motsetning til første gang jeg så på det så TUTET jeg som et barn nå! Jeg må ha sett passe dum ut! Tårene spurtet, mascaraen rant. Men det ER virkelig noe vidunderlig og mirakuløst ved en fødsel. Selv om det er fylt med smerte og skrik! Man glemmer vel det når den lille ligger på brystet, er det ikke det man sier? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
enatupp Skrevet 3. august 2009 #423 Del Skrevet 3. august 2009 Guri malla.. Tror i morgen eller en av de nermeste dagene vil bli en drømmedag for dere For dette med kval før, under og etter spising var noe jeg hadde før det var utslag på testen OOhhhh.. Dette er så grusomt spennender... Du er sikkert i taket av følelser nå med masse *babystøv* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 3. august 2009 #424 Del Skrevet 3. august 2009 skal du være uansett Bestee! Hmmm..jeg får kanskje teste imorgen tidlig daaaa....Sssssshh! Ikke si noe til Rán!! Jeg får med meg ALT!!! Men jeg ser en strek på den EL-testen jeg altså. Du får teste når du føler det riktig. Krysser fingrene for deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 3. august 2009 Forfatter #425 Del Skrevet 3. august 2009 Guri malla.. Tror i morgen eller en av de nermeste dagene vil bli en drømmedag for dere For dette med kvalme før, under og etter spising var noe jeg hadde før det var utslag på testen OOhhhh.. Dette er så grusomt spennender... Du er sikkert i taket av følelser nå med masse *babystøv* *Bite negler!!* Ja jeg har mange følelser som fyker igjennom hodet her! Høy puls, lav puls, varm, kald, kanskje?, kanskje ikke, ja, nei.. osv osv. Som jeg har sagt før, alt og ingenting stemmer overens med tidligere PP. Mest ingenting. Og så alt. Og så ingenting. Manden ringer nok asylet når han kommer hjem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 3. august 2009 #426 Del Skrevet 3. august 2009 Helt uaktuelt at du ikke tester i morgen tidlig altså!! Da kommer vi til å forgå av spenning hele gjengen her!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 3. august 2009 Forfatter #427 Del Skrevet 3. august 2009 Venter på Manden og kjeder meg! Hvorfor ikke stresse meg selv ennå mer. * Økt søvnbehov * Glupende appetitt * Intens lyst på spesiell mat * Stadig småtissing * Ømme, spente bryst * Kvalme * Menstrasjon uteblir * Mer utflod en normalt * Mensmurring før forventet menstrasjon og etter :klø: * Stikking i høyre side ! * Stølhetsfølelse i magen * Livmortappen ganske lav * Tett i nesen - forkjølt * Litt stikking i korsryggen :klø: litt, en gang iblant * Tørr i halsen og utrolig tørst :klø: opp og ned * Strekk i livmoren når du reiser deg opp fort. * Svimmel * Halsbrann * Klarer ikke å ha på stramme klær * Oversensitive for noen lukter * Hårsår * Stram lukt av urinen igår luktet det knekkebrød med brunost.. * Kviser * Tung i hodet * Festesmerte - Festeblødning men tror det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 3. august 2009 Forfatter #428 Del Skrevet 3. august 2009 (endret) *Gir nok etter for gruppepresset og tester imorgen tidlig* Endret 3. august 2009 av trinemor83 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 3. august 2009 #429 Del Skrevet 3. august 2009 Du er nå søt da - gir etter for gruppepresset slik. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 3. august 2009 Forfatter #430 Del Skrevet 3. august 2009 Du er nå søt da - gir etter for gruppepresset slik. Jeg er svak Rán, SVAK! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 3. august 2009 #431 Del Skrevet 3. august 2009 Jeg er svak Rán, SVAK! Er lov å være svak når man går og håper slik du gjør. Venter like spent som de andre her på resultatet. Nesten så jeg vil ha en sms når du har testet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 4. august 2009 Forfatter #432 Del Skrevet 4. august 2009 En CB digital tar sjeldent feil....."Ikke gravid"..... Så hvem vet hva som skjer med kroppen min... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 4. august 2009 #433 Del Skrevet 4. august 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
enatupp Skrevet 4. august 2009 #434 Del Skrevet 4. august 2009 Nå kommer jeg forsent på jobb... Måtte innom å se hvordan det gikk med deg! Ikke fortvil om det var feil svar på CB... test deg om et par dager igjen om tanta ikke kommer! er jo slik at det trenger ikke vises med en gang! Stor til deg! nå må jeg rå kjøre.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 4. august 2009 Forfatter #435 Del Skrevet 4. august 2009 Men enatupp da, nå får jeg dårlig samvittighet! Her kommer du for sent på jobb og jeg hadde ikke engang gode nyheter.. Jeg har så vanskelig for å tro at en CB digital kan gi feil svar. Jeg kan UMULIG være mer enn +/- 1 dag unna IKM..! Og CB gir jo svar opptil 4 dager før forventet mens. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 4. august 2009 #436 Del Skrevet 4. august 2009 Æsj da... Kjedelig at testen ikke viser det vi alle håpte på! Men så lenge tanta ikke er kommet, så krysser jeg fortsatt fingrene!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
thumbalina Skrevet 4. august 2009 #437 Del Skrevet 4. august 2009 nå må du huske at jeg ikke fikk positiv CB digital før 2 dager etter IKM..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 4. august 2009 Forfatter #438 Del Skrevet 4. august 2009 nå må du huske at jeg ikke fikk positiv CB digital før 2 dager etter IKM..... sant...? Trodde jeg husket at du skrev det engang, men trodde ikke på meg selv. Okay...okay...Da ser vi hva som skjer imorgen, for imorgen er det 28 dager og med unntak av forrige PP, så har jeg alltid ligget på 28 dager. Tempen er også litt annerledes, men det varierer sikkert fra Pp til PP, men nå ligger den rett over 36. (36.14 idag) mens forrige PP lå den langt oppe i 36.40. Jeg syns fremdeles at det er ting ved denne PP som ikke stemmer overens i hodet mitt. Ingen brun spotting, ingen menssmerter, masse stikking nederst på høyre side...:klø: Om TR kommer nå så har jeg nummeret til asylet skrevet ned! (Jeg overlever på type galgenhumor. Dere må bare holde ut med meg, vet jeg er slitsom. ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 4. august 2009 Forfatter #439 Del Skrevet 4. august 2009 Æsj da... Kjedelig at testen ikke viser det vi alle håpte på! Men så lenge tanta ikke er kommet, så krysser jeg fortsatt fingrene!! Takk cypress! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 4. august 2009 Forfatter #440 Del Skrevet 4. august 2009 *EDIT!* Tar på meg et bind jeg. Utfloden var plutselig blitt mørkere. Vedder en 100-lapp på at TR er her imorgen tidlig, on the dot! Irriterende punktlig til tider... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå