Gå til innhold

Redbird sitt prøveeventyr!

Redbird

Anbefalte innlegg

:vinke: Hmmm det er jo litt tidlig for heksa enda eller? :klø:

Jaja så klarer dere det i pp4 skal du se :hoppe: Følger spent med videre ;)

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Joda, er tidlig ennå, regner ikke med at hu er her før mandag, men som sagt så pleier den brune utfloden å starte noen dager før.

Men nå (og sier dette stille for å ikke jinxe det!) har det ikke vært noe spesielt mørk utflod. Mer vanlig, bare en tanke mørkere. Og nå er magen helt nederst skikkelig hard! Og jeg dirrer innvendig...som om en radar driver å uler og blinker. :fnise:

Har bestilt flere EL-tester og G-tester da. Og har to liggende i skapet nå... :ninja:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir ikke klok jeg. :dåne: Mørkere gul utflod idag. Men ikke vært noe på papiret de siste gangene jeg har vært på do. Og jeg ante ikke at det gikk ann å være SÅ tissetrengt når det er under EN time siden sist jeg tisset! :ler: Hadde vondt i magen! :klaske:

(Ogjegklarteikkelavære.Testetimorges.NT.) Rán: Jeg trenger mer :scorpis:

Nei, jeg tror TR kommer altså! Alt og ingenting viser til det! :ler: Bare kuler'n til mandag jeg nå. :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hakeslepp:

Er derfor kjeven min er så øm idag altså... :fnise:

Bare vold og ikkeno kjærlighet å få her...! :dåne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi gjør det kun fordi vi er så glade i dag - er gjort i kjærlighet.

:kline: Og godt er det, eller så hadde jeg vært ganske nedbrutt nå. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Au...ømme kjertler i høyre bryst. Venstre er helt fint! :klø:

Tok fram termometeret mitt imorges. Den var på 36.51. Følte for å sjekke den før jeg står opp nå disse dagene, så vet jeg med en gang hva som skjer. Sist gang stupte tempen ned til 35 og noe da jeg fikk TR.

Ennå ikke noe menssmerter. Bare litt stikking på høyre side en sjelden gang.

Endret av trinemor83
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:dåne:

Ikke vært noe utflod idag. Og om det har vært noe så har det kun kommet når jeg har vært på do og vært av den klare typen...

Og kvalmen kommer i bølger. Hadde en ilter diskusjon med Manden tidligere, hvor jeg "este" meg opp litt og uggenheten kom med en gang. Sitter bak i halsen...ush... :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testet negativt igår. (Fy-fy meg! ;) ) Tenkte jeg skulle teste imorgen tidlig. ;) Har bare en test igjen, men siden (bank i bordet) det ikke har vært noe mer mørk utflod...så tror jeg at jeg må teste imorgen! Det blir da på CD 26.

Endret av trinemor83
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og i morgen er det jo hverdag igjen så det å få tak en ny test er jo da ikke så vanskelig. Da må jeg bare vente til i morgen da med evt nytt testresultat. :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Neida, ikke vanskelig å få tak i ekstra tester, men de er DYRE! (og etter bilhavariet så tar det noen måneder tror jeg, før økonomien er på rett linje igjen!) Men har bestilt ny pakke fra billige-tester da. ;)

EDIT: Kvalmen er her hele tiden nå... :hakeslepp: Den ugne følelsen bakerst i halsen liksom...Har ikke spist noe særlig siden frokost (som heller ikke smakte noe godt...) og kjenner jeg er sulten, i tillegg til kvalmen! Så blir snart pølser. Håper det hjelper...!

Endret av trinemor83
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:flau: hehe...joda, selvfølgelig, må jo det. :fnise: Men det er søndag, har ikke hatt den største matlysten, det er godisdag (viktig dag!! :ler:) og har gjort husarbeid, så da glemmer jeg alle andre måltider. :flau:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...